Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

@sjonnie kroket dan zien wij uiteraard het reisverslag nog met foto's?

Als hij niet naar huis gaat om die Porsche te kopen :lol:

Link naar reactie

Ik heb geen Facebook nodig om imaginaire vrienden te hebben. :rolleyes:

En ik heb geen imaginaire vrienden nodig om op facebook te zitten. :lol:

Ok, behalve natuurlijk die gasten van hier die zo graag vriendjes willen zijn..... <_<

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

De èchte vrienden kunnen alles al uitgebreid volgen op facebook, verschil moet er zijn

En die weten nu ook dat hij met een Golf heeft gekust :)

Link naar reactie
  • Administrator

Haha geeft niet, Nicole heeft het op de plaat vastgelegd en ook jou hik haha

Ach als je maar geniet.....:)

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb net per PM vernomen dat ik a.s. zondag de officiële waterdrager ben!

Je had de vrije keuze he Jurgen? Maar top dat je de waterdrager wilt zijn (of eigenlijk: een waterdrager want ik zal zelf ook nog water dragen).

By the way - en ik zal het ook nog even in de openingspost fietsen dadelijk- mijn navigatiesysteem (BMW) wil me steeds een kilometer of wat voorbij de startlokatie sturen. Daarom: als je eenmaal op de Lekdijk Oost bent, let daarom op dit bord (waar je direct de dijk afgaat, in deze richting rechhts, vanaf de A2 links):

7840342994_c89605c474_b.jpg

Als je vanaf de A2 komt, staat het overigens aan de andere kant van de weg ...

En dan nog omdat kennelijk niet iedereen appelgebak wenst - ik noem geen namen Nadia - het wordt nu half om half appelgebak en petit fours (anders dan de naam doet vermoeden toch snel 5x5 qua opppervlakte). Dus als er dan toch 38 mensen liever een appelgebakkie hadden gehad: het is allemaal Nadia's schuld ... :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Dan zorgt Nadia er ook maar voor dat ze voor mij een appelgebakje achterhoudt als ik er nog niet ben... ik ben niet zo van de petit fours <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Ruud, als je er om 09.00 uur bent zal ik je direct de gereserveerde waar overhandigen (en nog wel meer, maar dat zie je dan wel) ...

Link naar reactie
  • Administrator

Voor alle duidelijkheid: gebakjes op volgorde van binnenkomst ... Ik zal mezelf opofferen en een petit four scoren, maar voor de rest is het een kwestie van op tijd komen als je "gebakdieetwensen" hebt. Ik ga weer even verder met het terug blazen van die neerslag die voor zondag is voorspeld ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.