Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik zou zeggen: we kunnen speculeren tot we er dood bij neervallen. Heb je bijvoorbeeld al eens nagedacht over het senario: wat als hij wel verschijnt en vier kamelen en drie maagden biedt voor de deelname mits ik zelf het transport (of consumptie ter plekke) regel? Of wat als Beatrix nou zondag in de (merkvreemde) gouden koets verschijnt zonder zich aangemeld te hebben maar met iemand van de AIVD in een regenjas en twee kijkgaten in een krant die mij influistert dat ik van dat aanmelden beter geen punt kan maken als mijn weelderige haardos mij lief is? Of wat als, of wat als, of wat als ...

Zoals de grote, maar veelal niet begrepen rechtsgeleerde mr. Frank Visser in al zijn gefingeerde wijsheid altijd zegt: "Dit is mijn oordeel en daar moet u het meedoen." Mijn eigen toevoeging luidt: "maar ik kan het altijd nog bijstellen" ...

Link naar reactie

Ik ben geen fan van Visser, maar dat wat een waardeloos artikel. Alsof Visser die enorme conifeer mee heeft genomen toen-ie er kwam wonen. Dat ding stond er waarschijnlijk al jaren en jaren. Om over de andere punten nog maar te zwijgen.

Afijn, dit vind ik dan wel weer leuk:

http://youtu.be/dD_FZVgMS9c

aangepast door Individual
Link naar reactie

Hier wil ik nog even iets over zeggen. Ik zal inderdaad in een rustig tempo* vooraan rijden.

Lulkoek, gewoon knallen met die handel.

beetje regen is niet erg maar niet de hele dag.....

Zit niet te zeuren man, je hebt toch geen cabrio.

Ziet er naar uit dat we uitkomen op 41 auto's. Waarvan 40 BMW en 1 Porsche. :)

Wat doet die pors er eigenlijk bij?

Ik ben er niet bij mocht je dat nog willen weten

Dat weten we, vandaar de hoge opkomst.

..... en drie maagden biedt voor de deelname

Klinkt verleidelijk, maar zou toch eerst die 3 toekomstige schoonmoeders willen zien.

Link naar reactie

Heb er ook zin in :punk: , maar het weer niet..... <_<

Link naar reactie
  • Administrator
... veelal niet begrepen rechtsgeleerde mr. Frank Visser in al zijn gefingeerde wijsheid ...
Frank Visser is toch een :clown:
Yup, een schijnheiligert ...
Dit zag ik dus al aankomen .. :lol: Overigens er zijn mij per PM zojuist 4 kamelen en 3 maagden geboden die mij vooraf zullen worden opgestuurd. Zondag in die zin geen spektakel ter plaatse, maar Rolf is er wel gewoon bij. :clapping:

ps. Ivo, trek je van Henk niks aan die is er toch niet bij ...

Link naar reactie
  • Administrator

ps. Ivo, trek je van Henk niks aan die is er toch niet bij ...

En al was hij er wel bij, dan waren we 'm na 50m al weer kwijt :sHa_biggrin2:

Link naar reactie
  • Administrator

En al was hij er wel bij, dan waren we 'm na 50m al weer kwijt

Denk het niet Jeroen rijdt voorop......voor dit soort gevallen :)

Link naar reactie

80% kans op regen zondag :wacko: (wordt al minder Ruud!! :rolleyes:) , dan gaan wij in die andere 20% rijden... :P

Link naar reactie

Blijft köt tot zondag, dus wellicht een week later een betere oplossing?

Dan halveert waarschijnlijk het aantal deelnemers (want al andere plannen voor die dag gemaakt), wordt men bij de gereserveerde horecagelegenheden boos (twee ervan gaan speciaal voor ons open en moeten dus personeel inroosteren, inkopen doen, etc.) en blijkt het uiteindelijk een week later nog veel erger te regenen.

Gaan we dus niet doen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.