Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

Misschien de ts ff bijwerken?

Ik heb gisteren betaald, maar weet dus nog niet of het op je rekening is bijgeschreven

Ah bijgewerkt terwijl ik dit typte ;)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Zo is het Guido: ik heb eerst mijn eigen administratie bijgewerkt, toen hier aan het einde de blijde boodschap verkondigd en vervolgens de openingspost aangepast. Kortom: (ook) jouw geld is binnen, waarvoor dank! :clapping: Wel zorgen dat je auto dan weer rijdt he ... :blink:

Link naar reactie

Daar ben ik, heb ff zwaar last van nierstenen gehad en dus ff niet online geweest.... En vanmiddag was ff op mijn werk, maar toen werd t druk...

Ik moet helaas afzeggen voor zondag, heb een grote wedstrijd waar ik werk en moet dus zelf aanwezig zijn om een en ander te regelen. Excuses!

Link naar reactie
  • Administrator

Steven,

Zoals ook al even gezegd in mijn tweede PM; vervelend voor je en hopelijk gaat het nu weer beter. Vergeet mijn eerste vlammende PM dus maar ... ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij kunnen we Rolf inmiddels wel van de lijst afstrepen

Je hebt zo maar kans dat hij komt opdraven zondag. Gebeurt wel vaker dat mensen zich met de juiste bedoelingen aanmelden, notitie nemen van het evenement en ondertussen druk zijn met andere zaken (misschien wel langere vakantie) en dan toch netjes komen.

Je hebt zelfs nog kans dat zondag ineens mensen aan de start verschijnen die zich niet hebben aangemeld en dat zondag dan alsnog doen met idem betaling. Ben even de naam van het stel kwijt dat ieder jaar netjes aan de start van de paasrit verschijnt (weet jij misschien nog wel Roger?). Je hebt zomaar kans dat zij er zondag ook zijn.

Link naar reactie

Je hebt zelfs nog kans dat zondag ineens mensen aan de start verschijnen die zich niet hebben aangemeld en dat zondag dan alsnog doen met idem betaling. Ben even de naam van het stel kwijt dat ieder jaar netjes aan de start van de paasrit verschijnt

@ Patrick (woudsend) heb jij niet ook zo'n ervaring :lol: tijdens de Midzomer rit rond de Frieze Meren; iets met een "rood kapje" :groupwave:

Link naar reactie
  • Administrator

Gebeurt wel vaker dat mensen zich met de juiste bedoelingen aanmelden, notitie nemen van het evenement en ondertussen druk zijn met andere zaken (misschien wel langere vakantie) en dan toch netjes komen.

"Netjes" zou ik dat niet willen noemen na de hoeveelheid PM's die ik verstuurd heb en de aandacht die dit topic ondertussen heeft gehad, tenzij sprake is van omstandigheden van de buitencategorie (naar de organisatie's volkomen discretionaire inschatting). Niet aanmelden en / of niet betalen = niet meedoen. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ... <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Z3stealth...

Juustem, thx!

"Netjes" zou ik dat niet willen noemen na de hoeveelheid PM's die ik verstuurd heb en de aandacht die dit topic ondertussen heeft gehad,

Klopt, maar als je niet op het forum komt heeft een PM ook weinig effect ^_^

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb even gekeken, maar Rolf is zowel bij de Paasrit, als bij de Aspergerit, als bij de Limborit netjes komen opdraven, dus wellicht meldt hij zich van de week nog.

Link naar reactie
  • Administrator

^en zo is het maar net. Is gewoon een kwestie van in je profiel onder "meldingsopties" bij prive-berichten aanvinken dat je ook notificatie van PM's per e-mail wilt. Hoe dan ook: de organisatie maakt de regels en de regel bij deze rit is dus "Niet aanmelden en / of niet betalen = niet meedoen." Wat is ie streng he die Maurits? :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

En wat nou als hij zondag met de flappen onder je neus staat te wapperen? :hypocritesmiley:

Die emailfunctie staat bij mij ook pas aan sinds de Europatour vorig jaar... ^_^

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.