Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Rijden er alleen maar ...

Nee hoor, er rijden best wat mensen mee voor de eerste keer, ook een aantal mensen die al lang niet meer mee hebben gereden en ook nog een aantal mensen die nog maar 1 of 2 ritjes eerder hebben gereden. En dan natuurlijk nog een aantal dat al jaren niet weg te slaan is ... :lol: Van alles wat dus! :clapping:

Link naar reactie

Mogen Laura en ik ook nog mee?

  • Mogen er sowieso wel Gele cabio's mee ?
  • Is het een probleem als je vlinderdeuren in je Z3 hebt?
  • Moet ik als laatste aanmelder ook helemaal achteraan rijden?
  • Is het een idee om de gadgets niet op volgorde van aanmelden uit te reiken maar bijvoorbeeld alleen aan Z3's (tenslotte is dit het Z3 forum) of alleen aan Gele, of alleen aan Z3's met vlinderdeuren, of ......
  • Is het eigenlijk wel een goed idee dat wij mee doen?

Hoe dan ook, als de organisatie ons door de ballotage laat komen, dan gaat het om één auto, twee personen, inclusief lunch, maar geen diner.

ik hoor graag de uitslag van de commissie over ons verzoek :-)

grt Thomas

Link naar reactie

Hoi Yellow, in de opening post staat dat er tot 50 auto's mee kunnen en we zitten nu volgens mij zo rond de 42 / 43, dus volgens mij moet je nog gewoon meekunnen :sFun_banana2: , en de poen kun je overmaken op het genoemde rekening nummer (mag anders ook wel op mijn rekening hoor :sFun_whistle: ), Helaas ben je buiten de 40 ste inschrijver dus geen BMW gadget :sSig_ImSorry:

Link naar reactie

Helaas ben je buiten de 40 ste inschrijver dus geen BMW gadget :sSig_ImSorry:

Tja, dat zeg je nou wel,

maar ik heb hiervoor een post gedaan om dat principe democratisch over boord te gooien :clapping: :clapping:

tot volgende week

Thomas

Link naar reactie

Mogen Laura en ik ook nog mee?

  • Mogen er sowieso wel Gele cabio's mee ?
  • Is het een probleem als je vlinderdeuren in je Z3 hebt?
  • Moet ik als laatste aanmelder ook helemaal achteraan rijden?
  • Is het een idee om de gadgets niet op volgorde van aanmelden uit te reiken maar bijvoorbeeld alleen aan Z3's (tenslotte is dit het Z3 forum) of alleen aan Gele, of alleen aan Z3's met vlinderdeuren, of ......
  • Is het eigenlijk wel een goed idee dat wij mee doen?

ja - ja - nee - nee - nee - ja

:P

Link naar reactie

Kijk, daar hou ik van. Efficiency in de post. Laat ik het ook proberen:

  • Bedankt
  • Gelukkig
  • Mooi zo
  • Niet helemaal correct, het is wel degelijk een idee, ook al valt het niet in goede aarde.
  • Dan zie ik je daar

:lachen: Thomas

Link naar reactie

Hoeveel geluk of pech kunnen we hebben!

Zondag

26-8 Maandag

27-8 Dinsdag

28-8 Woensdag

29-8 Donderdag

30-8 Vrijdag

31-8 Zaterdag

1-9 Weer

Maximum (°C) 19 18 18 18 18 18 19 Minimum (°C) 15 14 12 12 12 12 12 Hitte index (°C) uitleg.png

-

-

-

-

-

-

- Wind ZZW_3.pngW_3.pngWZW_2.pngZZW_2.pngZW_3.pngWZW_3.pngZW_3.png Neerslag 7 mm 4 mm 2 mm 1 mm 0 mm 1 mm 0 mm

Link naar reactie

Nou, dat weet je al vroeg.

26-8 maandag....... dat is het weerbericht van 2013 !

Of is je editor van slag :-)

Thomas

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, mijn AccuWeather geeft toch écht iets anders aan hier :cool2:

Dat er in de ochtend een bui kan vallen is logisch, vanaf de lunch wordt het in ieder geval prachtig weer! :rolleyes:

  • Like 1
Link naar reactie

Vandaag de hele route nog een laatste keer voorgereden, ter voorkoming van plotselinge wegafsluitingen e.d. De wegen lagen er mooi bij, gelukkig geen onverwachte grote tegenvallers. Ik ga nu de TomTom-bestandjes definitief maken, dus die kunnen jullie begin deze week krijgen.

Omdat Individual chef route is zal het accent niet op snelheid liggen ... :lachen:

Hier wil ik nog even iets over zeggen. Ik zal inderdaad in een rustig tempo* vooraan rijden. Ook omdat het op een deel van de wegen gewoon niet verantwoord is om hard te rijden: zeer smal, bochtig, onoverizhtelijk en met risico op tegenliggers. Ik ga echter niet na elke kruising wachten tot de hele groep weer bij elkaar is. Daar leent de route zich niet voor en daarvoor is de groep te groot. Zorg dus dat je de route in je navigatiesysteem hebt zitten, of dat je de routebeschrijving bijhoudt. Dit zodat je je even kunt redden als je de groep kwijt bent geraakt bij een verkeerslicht - en zodat je bij het volgende verkeerslicht waarschijnlijk weer kunt aansluiten. :)

* Wij rijden op de dag bij elkaar zo'n 5 uur. Daarin leggen we circa 200 km af.

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator
Ik zal inderdaad in een rustig tempo* vooraan rijden. Ook omdat het op een deel van de wegen gewoon niet verantwoord is om hard te rijden: zeer smal, bochtig, onoverizhtelijk en met risico op tegenliggers.

* Wij rijden op de dag bij elkaar zo'n 5 uur. Daarin leggen we circa 200 km af.

Euuhh, de Gavia is toch geen 200km/5uur rijden vanaf Lopikerkapel? :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.