Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

Stelletje e...rs :clapping:

Aangezien dit topic vol met taalkundige oplossingen staat, weten jullie vast wel wat hier stat :muur:

Wil iedereen die heeft betaald een PM naar Maurits sturen.; hoeft hij niet iedere avond in te loggen op zijn internet bank account :groupwave:

Link naar reactie
  • Administrator

@Gillaine: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee alsjeblieft niet. Is bovendien geen bewijs van betaling (hier toch weer de jurist in mij) ...

@Ivo: nee vandaag zat er nog niet bij. Ondertussen 14 van de 41 :thumbup:

Link naar reactie

Screenprint kan gemanipuleerd (photoshop) zijn

Van die Jeroen (met die t achter die d), hebben we hierover echter niets meer vernomen.

Ps, ik help wel een beetje mee om dit topic hoog te houden :lol:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Uhhh hold your horses Ferry L: transactiedatum was pas vandaag. <_< En als gezegd: ik werk (pas) aan het einde van de dag bij. Dat is in mijn geval alles voor 0.30 uur de volgende dag ... :lol:

En EzZzy Rider; gezellig, ik zet je erbij en wacht de betaling af!

Link naar reactie

BMW Jan de Jong heeft ons zeer genereus 40 BMW gadgets ter beschikking gesteld. :thumbup: Die zijn dus voor de eerste 40 deelnemende auto's (op volgorde van inschrijving). Dus vanaf Ivo's aanmelding en daarna helaas niet meer (tenzij iemand zich alsnog afmeldt natuurlijk)...

tel ik nu al 5 afmeldingen...? :lol::clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Mmmm. Het betalingsgedrag begint een beetje te stagneren: we zijn net aan over de helft, maar vandaag maar 1 betaling ontvangen ... :(

Link naar reactie
  • Administrator

Zo is dat. Maaar dan achteraf geen gezeur dat je het evenement van de eeuw hebt gemist. :clown: Voor mensen die niet tegen verrassingen kunnen (hoewel, zo goed doet mijn telefooncamera het nou ook weer niet :P ) er zijn wat sfeerbeelden in de eerste post toegevoegd ... :gathering:

Link naar reactie

Mmmm. Het betalingsgedrag begint een beetje te stagneren: we zijn net aan over de helft, maar vandaag maar 1 betaling ontvangen ... :(

Niet getreurd...kom er nu bij!! :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.