Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

De ervaring leert dat het zeer tijdrovend is als iedereen, juist voor vertrek, zijn extra consumpties moet gaan betalen.

Dan vertrek je zeker niet om 10.00 uur precies.

Hoezo? Wij vertrekken gewoon om 10:00 uur precies. Mensen die met een achterstand willen beginnen moeten dat zelf weten. :P
Link naar reactie
  • Administrator

Mensen die met een achterstand willen beginnen moeten dat zelf weten.

Geen probleem, geloof dat een zekere Jeroen voorop rijdt en die kan iemand op een driewielerfiets nog bijhouden dus.......

Link naar reactie
  • Administrator

Bijgewerkt! Sommigen onder jullie hebben een bovenmaatse betalingsmoraal! (binnen 24 uur aanmelden en betalen... :clapping: )

@ Job ZZZ: uitstekend, wees welkom! :thumbup:

@ Nadia: ja, had ik er niet bij gezegd dat het kip-appelmoestaart was? :sSic_sick:

@ Roger: je weet toch dat ik van je houd om wie je bent, lieverd :sHa_comfort: (op de momenten dat je me herkent als ik voor je neus sta :party: )

@Crusader: is je vraag eigenlijk een verkapte aanmelding? Dat mag, maar dan wil ik graag weten of het alleen voor de lunch is of ook voor het diiner...

@Z-ttree: betalen onderweg behoort niet tot de mogelijkheden; ik verstrek geen krediet en we moeten overal kunnen pinnen ... :blink: Een fooi geven voor de taalles mag daarentegen wel onderweg ...

@ Jurgen: heb jij al wel betaald voor die Nederlandse les? :sFun_whistle:

Link naar reactie

@Z-ttree: betalen onderweg behoort niet tot de mogelijkheden; ik verstrek geen krediet en we moeten overal kunnen pinnen ... :blink: Een fooi geven voor de taalles mag daarentegen wel onderweg ...

Volgens mij bedoelt Z-ttree dat de betaling onderweg is. Als in: het geld bevindt zich nu ergens tussen zijn rekening en de jouwe. :)
Link naar reactie

@Maurits en Jeroen: tja als je er dan toch naar vraagt. Ik hou niet van kaneel. Dus als ze wat anders hebben dan appeltaart (ik geef een kleine hint: CHOCOLA), dan ben ik gelukkig. Maar ik wil ook best over korting praten hoor ^_^ om het maar even eenvoudig te houden.

Link naar reactie

Bedragje overgemaakt, laat de zon maar schijnen en al dat geneuzel om de TAAL, het maakt mij niets uit daar ik toch dislectich :muur:dislektich :muur:​ dyslectisch ben :sFun_banana2:, lang leve de spelling correctie

Link naar reactie

@ Jeroen & Maurits,

Geld is overgemaakt, we hebben er veel zin in.

Idd qua weer nu maar hopen op een mooie dag !!!

Voorlopig ziet het er nog steeds goed uit.

Aan de organisatie zal het, denk ik, toch niet liggen ?

Link naar reactie
  • Administrator
Moeten we nu echt ...
of dat mensen dat graag lezen
Nee, dat hoeft niet. Ik ben waarschijnlijk de enige die het graag leest, maar dat doe ik al door iedere avond even mijn internetbankieren te controleren. Een extra vermelding hier is dus niet nodig. Mensen die zich afvragen of hun betaling is aangekomen --> hou even de openingspost in de gaten. Die wordt hier dagelijks (aan het einde van de dag) op aangepast ...
Link naar reactie

Moeten we nu echt van alle 50 deelnemers lezen dat zij hebben betaald? :wub:

Ik hoop nog te gaan betalen!! :P:lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.