Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012

Maurits

Aanbevolen berichten

• Administrator

Start (wie het weet mag het zeggen):

7697625448_4fa74bd568_b.jpg

Qua start: ik zou op tijd komen als ik de deelnemers was, omdat er een heel lekker appeltaartje voor iedereen is. Die zijn dan toch al betaald, dus mensen die er meer willen moeten een of meerdere andere deelnemers even lief aankijken ... :lachen:

Ik zal de openingspost aaanpassen als ik de bevestiging van het diner heb ...

Link naar reactie
  • Administrator

Dank Bojan, die stond er al bij. Kijk dus even of er al iets achter je naam staat, of dat klopt en als dat niet zo is, laat het even weten ...

By the way, ergens op de route:

7697642862_1e436f5059_b.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Niet verder vertellen, maar ik verwacht dat iedereen die nu al op de reservelijst staat uiteindelijk gewoon mee kan ... :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Administrator

Thanks Scorpion.

Ruud; daar was in voorzien, ik zei "iedereeen die nu al op de reservelijst staat". ^_^ :lol: 40 auto's zal sowieso wel gaan lukken dus ...

Link naar reactie

Niet verder vertellen, maar ik verwacht dat iedereen die nu al op de reservelijst staat uiteindelijk gewoon mee kan ... :sFun_whistle:

Wil je dan aub "Gaby" op de reservelijst plaatsen; we hebben vakantie, dus we zitten momenteel niet zo veel op het forum.

Ik had je juridische uitspraak nog niet eerder gelezen :rant:

Indien Gaby mee kan rijden; plus 2 all in, dan blijft ook Lady dineren 2 all in.

Link naar reactie

Zijn er eigenlijk mensen die een grote behoefte hebben aan een routebeschrijving op papier? Of kan ik volstaan met TomTom-bestandjes (die maak ik sowieso)?

Ik wil de route wel uitschrijven op papier, maar dat is best een klus. Als niemand er op zit te wachten, kan ik me die moeite besparen. :)

Link naar reactie
  • Administrator

Zijn er eigenlijk mensen die een grote behoefte hebben aan een routebeschrijving op papier?

Ja graag, altijd leuk voor de verzameling :thumbup:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Route op papier? Bespaar je de moeite. Het is irritant om steeds op het blaadje te kijken waar je zit, ik kijk liever om me heen dan dat ik van alles mis. En als je om je heen kijkt en je vraagt je af of je nog wel goed zit, dan ben je te laat en kun je niet meer makkelijk in de routebeschrijving vinden waar je zit. Als jullie er nou voor zorgen dat er zo min mogelijk stoplichten en afslagen kort achter elkaar zitten zodat er altijd nog een z in beeld blijft, dan moet het helemaal goed komen.

Link naar reactie
Route op papier? Bespaar je de moeite. Het is irritant om steeds op het blaadje te kijken waar je zit, ik kijk liever om me heen dan dat ik van alles mis. En als je om je heen kijkt en je vraagt je af of je nog wel goed zit, dan ben je te laat en kun je niet meer makkelijk in de routebeschrijving vinden waar je zit. Als jullie er nou voor zorgen dat er zo min mogelijk stoplichten en afslagen kort achter elkaar zitten zodat er altijd nog een z in beeld blijft, dan moet het helemaal goed komen.

Tja, ik had graag een route gehad zonder stoplichten, zonder drempels en met overal een wegdek zo glad als een biljartlaken. Ik kan alvast verklappen dat dat allemaal niet gelukt is. :P

Je ontkomt er in dit deel van het land niet aan dat er diverse verkeerslichten in de route zitten. Het zal ook niet altijd mogelijk zijn om direct na de verkeerslichten te gaan staan wachten op de achterblijvers, vanwege druk verkeer. Met veertig auto’s is het dus onvermijdelijk dat de groep af en toe, her en der uit elkaar valt.

Het is dus toch wel van belang om hetzij de papieren route (ik maak ‘m toch maar wel), hetzij je navigatiesysteem te gebruiken. :)

Link naar reactie
  • Administrator
Het is dus toch wel van belang om hetzij de papieren route (ik maak ‘m toch maar wel

Dat ik er 1 wilde hebben was een grapje, maar dat had je w.s. al wel begrepen :sCo_unsure: . Voor mij hoef je het dus niet te doen :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.