Ga naar inhoud

30 Juni. Midzomernachtrit Friese Merengebied

ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Een goed alternatief is : Vis&Meer, De Dyk 6 8551PM Woudsend. Ongeveer 20 meter vanaf de startlocatie. Echt een uitstekend restaurant. Je moet wel van vis houden ;-)

wpd16b857c.png

oeps ik houd heel erg van vis,( mijn sterrenbeeld is "vissen"en ik ben een "visw...")

Bovendien;ze hebben een perfect terras; who will join us? :gathering:

GreetingZZZ/ZZZ, Gillaine

Link naar reactie

Zeg hallo Jeroen "schisma" :blink: Zit een beetje in het taalgebruik "abject & infaam" :lol:

Ik bel morgen wel even voor en tafel voor 6 (Jeroen, Guido, Bojan en partner, Kim en Cock). Eddo moet ik gaan voor een tafel van 8?

Visrestaurant was ook leuk geweest maar dan had ik ons meer tijd willen gunnen.

Om uiterlijk 18:00 uur dan maar verzamelen ter plaatse?

Link naar reactie

Ik bel morgen wel even voor en tafel voor 6 (Jeroen, Guido, Bojan en partner, Kim en Cock). Eddo moet ik gaan voor een tafel van 8?

Visrestaurant was ook leuk geweest maar dan had ik ons meer tijd willen gunnen.

Om uiterlijk 18:00 uur dan maar verzamelen ter plaatse?

Dus we mogen nu al niet meer mee? :muur:

Link naar reactie

Hallo Gillaine en Hans,

Tuurlijk wel, mea culpa, ik dacht alleen al een voorgenomen culinair besluit te destilleren uit een voorgaande posting. Mogen wij alsnog rekenen op jullie gezelschap? Tafel voor 10 in totaal maar reserveren dan?

Tonny en Hilde sorry voor de gaten in mijn geheugen (en dat zonder drank :) ), ik dacht wel gelijk aan de "twee Belgen" maar dat leek zo onvriendelijk (overigens wel een toppopgroep uit de jaren 80 en dan met name "Lena Lena")

Link naar reactie

yesss Cock........wij zijn er ook graag bij.

sorry Gillaine maar vis is niet echt aan ons besteed en we willen het ook beetje eenvoudig houden :blush:

wat ons wel leuk lijkt is om zaterdagmiddag samen op te rijden naar t noorden :cold:

we kunnen afspreken bij verzorgingsplaats de somp....dat is tegenover AC Restaurant Apeldoorn langs de A50

en als er meer mensen aan willen sluiten is dat alleen maar leuker! :groupwave:

groeten Eddo en Christel

Link naar reactie

wat ons wel leuk lijkt is om zaterdagmiddag samen op te rijden naar t noorden :cold:

we kunnen afspreken bij verzorgingsplaats de somp....dat is tegenover AC Restaurant Apeldoorn langs de A50

en als er meer mensen aan willen sluiten is dat alleen maar leuker! :groupwave:

zou het er echt zo koud zijn :cold:

Leuk initiatief Eddo, wij zijn eigenlijk voornemens om via de "Route national :muur: " oeps dat heet hier natuurlijk "provinciale weg" of in iedeer geval niet via de snelweg.

Lees eerder bericht over vervaarlijke motormonsters :rant: die we op de A 50 tegen zouden kunnen komen.

zijn er andere deelnemers die vanuit de richting Nijmegen/Arnhem komen die ook naar het :cold: front af opreizen en een mooie route weten?

Jeroen, jij zit ook in die omgeving, en nu nog on-line, een idee?

Link naar reactie

Tonny en Hilde sorry voor de gaten in mijn geheugen (en dat zonder drank :) ), ik dacht wel gelijk aan de "twee Belgen" maar dat leek zo onvriendelijk (overigens wel een toppopgroep uit de jaren 80 en dan met name "Lena Lena")

Wij zullen er zijn .....

Ter info , wij hebben een B&B in Heeg bij fam. Bakker 0515-442469

aangepast door bojan
Link naar reactie

zou het er echt zo koud zijn :cold:

Leuk initiatief Eddo, wij zijn eigenlijk voornemens om via de "Route national :muur: " oeps dat heet hier natuurlijk "provinciale weg" of in iedeer geval niet via de snelweg.

Lees eerder bericht over vervaarlijke motormonsters :rant: die we op de A 50 tegen zouden kunnen komen.

zijn er andere deelnemers die vanuit de richting Nijmegen/Arnhem komen die ook naar het :cold: front af opreizen en een mooie route weten?

Jeroen, jij zit ook in die omgeving, en nu nog on-line, een idee?

je laat je toch niet afschrikken door n paar opgevoerde solexen ;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.