Ga naar inhoud

Stoelen uitbouwen

Pascal.Be

Aanbevolen berichten

We hebben hier een handleiding van hoe het moet. Op zich is dat dus een aanknopingspunt.

Maar de vraag bij deze, wat zijn de ervaringen?

Hebben jullie de handleiding van A tot Z gebruikt? Of waren er bepaalde zaken die makkelijker waren?

Of niet nodig. Ik heb vooral wat vragen bij dat gordelspanner gedeelte. Bmw geeft mij de indruk dat dat ding gaat springen bij de minste beweging.

In het verleden heb ik ook als eens twee sportinterieurs geplaatst in een E46Touring.

Buiten het feit dat deze niet elektrisch waren had ik deze er gewoon uitgehaald zoals ik dat bij een E36 zou doen?

Stoelen met hetzelfde systeem maar zonder die gordelspanners (328i 1995). Op goed geluk blijkt achteraf. Of loopt het allemaal zo een vaart niet.

Moraal van het verhaal?

Ik durf er (nog) even niet aan te beginnen :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heb het wel eens gedaan, kind kan de was doen (en jij hebt zelfs een handleiding, wist niet dat die bestond ;)), het enige waar je echt op moet letten is het loskoppelen van je accu omdat anders je airbag lampje blijft branden vanwege de gordelspanners.

Link naar reactie

Intussen een paar keer gedaan, en ik kan Ivo's beoordeling herhalen (kind, was doen)...

Afkoppelen accu: doe dit NADAT je de 4 bevestigingsbouten van de stoel zelf loshebt. Dan kan je namelijk de stoelmotor gebruiken om de stoel naar voren/achteren te verplaatsen om bij de bouten te kunnen!

De kabel van de gordelspanner wordt op z'n plek gehouden door een tie-rap, doorknippen ( de tie rap, niet de kabel!) en vervangen bij het terug inbouwen.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in