Ga naar inhoud

Opbergvak achter de stoelen gezocht

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een opbergvak (groot) dat achter tussen de stoelen is gemonteerd om wat te experimenteren.

Ik wil hier namelijk mijn subwoofer inbouwen en moet daarvoor wat modificeren omdat deze daar zo niet in past.

Ik zal een deel van de achterkant moeten verwijderen en ga er van uit dat dit gaat lukken.

Zou graag een reserve hebben voor het geval het project mis gaat.

Het gaat alleen om de buitenkant van de grote box de rest heb ik uiteraard .

Wie heeft nog iets op zolder in de schuur of elders liggen waar hij van af moet ??????????

Opbergvak.jpg

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Neem je ook genoegen met het vak in subwoofer-uitvoering?

Als mijn rolbeugel-conversie goed gaat heb ik die voor je in de aanbieding, ik verwacht na Goede Vrijdag uitgeknutseld te zijn. Torxbouten niet op voorraad bij de dealer, dus ik kan woensdag op z'n vroegst pas verder. :muur:

Een foto zegt meer dan 1000 woorden:

7039647987_523ac43bbd.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

FF offtopic: Welke torxbouten Pim, die om de beugels vast te zetten? Zo ja, gewoon de handel monteren, die kun je zo achteraf vastdraaien.

Link naar reactie

Neem je ook genoegen met het vak in subwoofer-uitvoering?

Als mijn rolbeugel-conversie goed gaat

Hoi Pim,

Dat is zelfs nog beter dan de normale uitvoering :clapping: .

Maar je zegt na de rolbeugel conversie, betekend dit dat je orgineel geen rolbeugels had ?

Maakt dit dan verschil uit in de vorm of uitvoering van het opbergvak.

Ik heb nu rolbeugels en daar moet het uiteindelijk dan ook wel weer inpassen.

In ieder geval bedankt voor de reactie ....... er is geen haast mee........ ik heb de tijd.

Groeten

Ad

Link naar reactie

FF offtopic: Welke torxbouten Pim, die om de beugels vast te zetten?

Nee, die om de rolbeugelbeugels :) (die dingen die je op de carrosserie schroeft en waar de beugels invallen) vast te zetten...

Ik zag inderdaad al dat de drie torxen waarmee de beugels zelf vast gaan vrij makkelijk 'achteraf' gedaan kunnen worden.

Ik heb nu rolbeugels en daar moet het uiteindelijk dan ook wel weer inpassen.

In een notendop: ik had inderdaad geen rolbeugels, maar heb het hele spul (inclusief `rolbeugelcompabitele´ subwooferkast) in één keer kunnen kopen.

De bestaande 'bak' is dezelfde als in de foto die jij plaatste (grote opbergvak boven, klein opbergvakje aan de voorkant). Deze moet aangepast worden om tussen de rolbeugels te passen, dus 't is even afwachten wat er van de 'subwooferbak' overblijft.

Worst-case bouw ik die subwooferbak bij mij in, dan blijft de andere over...

Ik houd je op de hoogte, Ad!

Link naar reactie

De bestaande 'bak' is dezelfde als in de foto die jij plaatste (grote opbergvak boven, klein opbergvakje aan de voorkant). Deze moet aangepast worden om tussen de rolbeugels te passen, dus 't is even afwachten wat er van de 'subwooferbak' overblijft.

Ik heb eens in de onderdelencatalogus gekeken en de partnummers van de belangrijkste delen (omkasting en klep) zijn verschillend bij wel of geen sub.

Dan ook nog eens andere partnummers voor wel of geen rolbeugels maar ik kan op de plaatjes in de catalogus geen verschillen ontdekken buiten de afdekkapjes naast de klep waar de rolbeugels doorheen gaan.

Ben erg benieuwd of het allemaal aan te passen is en wat je uiteindelijk over gaat houden voor mijn "experimentje".

Ik verneem het t.z.t. wel van je......projectje is voor komende winter.....of het moet op korte termijn :cold: worden en lang aanhouden.

Groeten

Ad

Link naar reactie

projectje is voor komende winter.....of het moet op korte termijn :cold: worden en lang aanhouden.

Kan je niet "gewoon" iets uit titanium laten fabrieken daar bij jullie? :rolleyes:

Als de dealer zich aan zijn woord houdt ben ik vroeg dit weekend klaar, en voor de winter (broerlief woont er...) is 'de bak' dan wel in Tilburg!

Link naar reactie

Kan je niet "gewoon" iets uit titanium laten fabrieken daar bij jullie?

Dat zou ook nog kunnen maar dat is echt de laatste optie.

voor de winter (broerlief woont er...) is 'de bak' dan wel in Tilburg!

Komt zeker goed, succes met sleutelen.

Groeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in