Ga naar inhoud

Volledige speakerset voor Z3 Roadster in nieuwconditie

Aanbevolen berichten

Een volledige set van 6 speakers voor Z3 Roadster in nieuwconditie, inclusief kabelboom, alle connectoren en inbouwhandleiding: EUR 75.

Ik heb ze ruim een jaar geleden via eBay gekocht (waarin ze als 'nieuw' werden omschreven), maar heb besloten ze zelf niet in te bouwen.

7039641503_bfb338a22f.jpg

De set bestaat uit zes speakers: twee tweeters voor in de deurpanelen (de kleintjes links), twee basunits voor in de voetruimte, en twee middentoners voor achterin (onderaan rechts op de foto).

7039642975_a8f721942e.jpg

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb belang bij het windscherm, maar ik heb van die sier rolbeugels, kan het er dan wel op?

Dag Sonja, Nee, dit schermt past alleen op een versie zonder rolbeugels.

Als je non-BMW rolbeugels hebt, past waarschijnlijk ook het BMW-windscherm dat dáár voor ontworpen is niet.

Er zijn wel aftermarket windschermen te krijgen van perspex, die je vastzet met klitteband, die zouden moeten passen... Even zoeken op bijvoorbeeld "Z3 wind deflector" moet je in de goede richting wijzen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dag Sonja, Nee, dit schermt past alleen op een versie zonder rolbeugels.

Als je non-BMW rolbeugels hebt, past waarschijnlijk ook het BMW-windscherm dat dáár voor ontworpen is niet.

Er zijn wel aftermarket windschermen te krijgen van perspex, die je vastzet met klitteband, die zouden moeten passen... Even zoeken op bijvoorbeeld "Z3 wind deflector" moet je in de goede richting wijzen.

Ik heb nog wel zo'n plexiglas windscherm in de aanbieding :-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • Administrator

HK?

Laat maar, las weer niet goed :blush:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.