Ga naar inhoud

Waar kan je een BMC kopen


Aanbevolen berichten

Gruppe M kost 480,= EUR

En zo'n goedkoop autostyle achtig nep filtertje hoe ik ook niet.

BMC heeft zich bewezen, een goedkoop glimmend filtertje is voor in de toyato starlet van Sjon!

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gruppe M kost 480,= EUR

En zo'n goedkoop autostyle achtig nep filtertje hoe ik ook niet.

BMC heeft zich bewezen, een goedkoop glimmend filtertje is voor in de toyato starlet van Sjon!

Volgens mij heeft Sledge het over een replica van de Gruppe M..... Die zal wellicht goedkoper zijn.

En zoals Tobias al zegt: geinig voor weinig. Als forummembers hiermee rond will rijden, moet dat kunnen :thumbup: . Per slot van rekening zie je het geen eens als je rijdt :thumbup:

Maar ik denk er ook nog even over na hoor! Je hoort het nog van me.

Link naar reactie
Volgens mij heeft Sledge het over een replica van de Gruppe M..... Die zal wellicht goedkoper zijn.

En zoals Tobias al zegt: geinig voor weinig. Als forummembers hiermee rond will rijden, moet dat kunnen :thumbup: . Per slot van rekening zie je het geen eens als je rijdt :thumbup:

Maar ik denk er ook nog even over na hoor! Je hoort het nog van me.

Geinig voor weinig ... mooie leus!

Maar als het ding zoveel vuil/water doorlaat... is het niet meer geinig - en op den duur kost het niet weinig!

Ik ga sowieso voor de BMC CDA, als jij meedoet hebben we al 4 mensen!! Daarmee moet de prijs van nu 239,90 EURO zeker iets naar beneden kunnen.

Gruppe M replica kost ca. 200 POND!! = ca. 300 EUR.

Link naar reactie
X2 neem een beslissing wat een geneuzel :schater::schater::schater:

Door mij is al beslist.... de andere mogen wat mij betreft gewoon zelf beslissen.

Het enige waar dit topic nog dienst voor doet, is het bijhouden van de animo inzake BMC CDA filter inkoopactie.

Doe jij anders ook mee Rob??

Link naar reactie
Door mij is al beslist.... de andere mogen wat mij betreft gewoon zelf beslissen.

Het enige waar dit topic nog dienst voor doet, is het bijhouden van de animo inzake BMC CDA filter inkoopactie.

Doe jij anders ook mee Rob??

Ik denk dat zelfs al zou Rob een ander filter willen hebben, hij nu gewoon even niet meer hoeft.

Link naar reactie
Informeer ook eens bij www.dbmengineering.nl ;)

Dank je Ruud, de mail naar ze is zojuist verzonden.

Link naar reactie
Dank je Ruud, de mail naar ze is zojuist verzonden.

Er staat een tikfoutje in het linkje : www.dbengineering.nl

Meen dat zij gevestigd zitten in Maarssen (bij Utrecht).Hebben wel een goede naam geloof ik.

Link naar reactie
Ik denk dat zelfs al zou Rob een ander filter willen hebben, hij nu gewoon even niet meer hoeft.

Rob heeft denk ik liever een goed filter waardoor hij weer "gezond" kan gaan roken !!! :schater:

4kkrf46.jpg

;)

Link naar reactie

Martin,

Ik zie af van de BMC. Blijkens onderstaande link en ook wat Pierre al heeft gezegd, levert een BMC bij een :smart: vermogensverlies. Pierre had 6pk, Ron H. heeft ongeveer 20pk minder gemeten.

BMC

Gruppe-M is ook niet haalbaar volgens mij, want blijkens hun site is er geen leverbaar voor een S54 :nono:

Link naar reactie
Martin,

Ik zie af van de BMC. Blijkens onderstaande link en ook wat Pierre al heeft gezegd, levert een BMC bij een :birthday: vermogensverlies. Pierre had 6pk, Ron H. heeft ongeveer 20pk minder gemeten.

BMC

Gruppe-M is ook niet haalbaar volgens mij, want blijkens hun site is er geen leverbaar voor een S54 :thumbup:

Voor een M is het inderdaad niet echt relevant. Het blijkt zo te zijn dat het fabrieks M-inlaatsysteem gewoon het beste presteert.

Mr. Jones:

Zou dit ook bestaan voor een Z4 2.0 ?? Dit lijkt me wel wat.

Ik vraag het even na...als het er is, zet ik je er dan bij op de lijst?

Link naar reactie
ik heb op mijn M nu een Simota zitten en ben daar wel over te spreken.

Voel duidelijk dat de motor lekkerder oppakt en het geluid geeft mij echt kippenvel en andere ook :thumbup:

Klopt........ voor de S50 is de Simota of als je echt veel geld wilt uitgeven de GruppeM heel goed, voor de 2.8-en trouwens ook. Het is nu wel passend? Ik vond het trouwens een heel raar verhaal allemaal voor je, ik heb de box er namelijk zonder veel problemen en moeite passend in de M gekregen (en ik ook heb twee Robhanden). Vervelend dat het allemaal zo voor je gelopen is, als ik nou nog maar geweest was.......... :birthday:

Het verschil tussen de BMC en de Simota's is dat de laatste wel volgens een RAM-air principe werkt en dus ook qua geluid wat ruiger klinkt. Je moet ook niet vergeten dat dit in combinatie met je Eisenmann geweldig klinkt :thumbup:

Link naar reactie

Mr. Jones,

U heeft mail!

Ook leverbaar voor de Z4 2.0

Link naar reactie
Ik zit nog te twijfelen of ik zo'n ding wil....

Zou het wel is willen horen...komt bij dat ik 2 linkerhanden heb.. ;)

Gelukkig heb ik 2 rechterhanden! Ik zet je er wel bij!

Link naar reactie

Martin,

ik zag je PB-tjes niet omdat ik zon stomme pop-up killer heb.

Ik doe mee ja. Ben benieuwd op welke prijs je uitkomt!

Link naar reactie
Martin,

ik zag je PB-tjes niet omdat ik zon stomme pop-up killer heb.

Ik doe mee ja. Ben benieuwd op welke prijs je uitkomt!

Als David meedoet bestel ik ze!

Dan hebben we:

-Martin

-Thomazzz

-Fabian

-?David?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.