Ga naar inhoud

piepje bij linker voorwiel

Gast Sophia

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey Sophia,

Na jou verhaal gelezen te hebben.

Lijkt het me toch een beetje slordig van de garage om er vanuit te gaan dat het een wiellager is terwijl er gewoon iets in je band zit en even tussen door kijken lijkt me toch wel moeten kunnen bij zo een probleem of het veilig is om er mee verder te rijden.

Het gaat gelukkig bij ons in de garage anders.

Het geluid van een wiellager is meer een brom en geen regelmatige tik vind ik ook niet echt op mekaar lijken.

Maar buiten dat toch mooi dat het opgelost is. :thumbup:

Link naar reactie

thnx! :) en ja ik weet niet hoe het komt maar ik heb altijd zulke dingen bij de garage :S

ik zal je nog sterker vertellen ik reed in de audi a6 van mijn stiefvader en opeens reed de audi zo raar....

dus ik stop op de vluchtstrook en anwb gebeld..... weet je wat het was???? <_<

Audi was voor nieuwe remschijven bij de Ames geweest zijn ze 4 van de 5 bouten vergeten er terug op te draaien... :o

dat is pas slordig! :( had zomaar gekund dat je wiel eraf vliegt en dan zijn de gevlogen helemaal niet te overzien....

ik rij namelijk altijd wel door met de audi.... en het enige wat ik aangeboden kreeg was een sorry <_<

maare nog ff een vraagje.... ze hebben een prop in mijn band geschoten maar is dat ok? is een nieuwe band niet gewoon beter?

Link naar reactie

Is volgens mij een pleister op de wonde, je zult uiteindelijk alsnog een nieuwe band/banden moeten aanschaffen.

Geeft je even de tijd om deze onvoorziene uitgave (welke normaliter toch best veel geld ineens is, indien onvoorzien) te reserveren de komende tijd.

Link naar reactie

ja?? want als dat zo is ga ik gelijk naar een andere garage want hij zegt die prop is genoeg... <_< maar ik heb geen zin om over een week met een lekke band te staan langs de kant van de weg.... :)

Link naar reactie

Tja Zoiso is een nieuwe band beter.

Een prop ben ik geen voorstander van maarja er zijn zat mensen die er mee in de ronte rijden en nooit klachten hebben.

Als je dan toch moet reparen doe het dan tenminste van binnenuit met paraplutje maarja dan moet de band eraf en is extra werk.

Verder vind ik het ook nog wel van belang of je een prop monteert op een opel corsa van iemand die alleen maar iedere dag normaal naar ze werk rijdt en er verder niks spannends mee doet dan dat je een prop plaats bij een z4 m bijvoorbeeld.

Maar goed het kan natuurlijk allebij fout gaan.

Ik weet wel dat ze in duitsland geen proppen gebruiken dus zal vast een goede reden voor zijn.

Link naar reactie

nu je ging toch naar Ruud, die heeft ook banden hoor.....enne ik vind een prop eng. Hoop jaren geleden ook eens gehad en twee weken stond ik met een lekke band, leuk om even thuis te komen, maar niet de definitieve oplossing in mijn ogen....

Link naar reactie

ja ik kan het weleens aan roodkapje vragen... want ga toch mijn angel eyes daar laten inbouwen.... :)

maare thnx!! jullie commentaar zegt genoeg.... ;) word toch een nieuw bandje wat mij betreft

Link naar reactie

Doe er dan twee achter, maar dat zal Ruud je wel uitleggen....

Link naar reactie

een band kan best gemaakt worden,maar wel op de juiste manier dan.

idd een speciale prop die van binnenuit gezet moet worden .

zo,n worstje of gewoon rubberpropje is echt even voor nood,iig niet om heel hard mee te rijden.

Link naar reactie

Niks mis met een prop als die door een vakman geplaatst is,ik veronderstel toch dat het in een garage gebeurd is.

Die garage had je toch ook een nieuwe band kunnen verkopen.Dan heb je eens een eerlijke garagist die je een goedkope oplossing aanbied en is er dadelijk paniekzaaierij. <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.