Ga naar inhoud

piepje bij linker voorwiel

Gast Sophia

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een hele irritante piep bij mijn linkervoorwiel...... :(

Weet iemand misschien wat dit kan zijn? ik word er namelijk gek van en ik weet niet of het schadelijk is om hier mee door te rijden...

ik hoor het graag!

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb sinds een paar dagen een hele irritante piep bij mijn linkervoorwiel...... :(

Dat mogelijke risico dat het kwaad kan, heb je dus al een paar dagen genomen.... :)

Link naar reactie

@ David: nee het is constant :( en het is een beetje een tikkend geluid alsof iets heel de tijd ergens tegen aan tikt.....

dus ik zet gewoon mijn muziek keihard maar het is best wel een hard geluid..... :( mensen op straat kijken me ook echt raar aan :P dus ik schaam me dood!! ;)

en ik ben bang dat ik straks weer blut ben door reparatie ofzo......

@Cor: ja dat is zo maar het kon echt niet anders..... :( ivm werk enzo..... en mijn 206 heb ik weggebracht want daarvan heb ik ff de velg verrot gereden :(

maar als jullie zeggen het is vrij ernstig dan ga ik gelijk door naar de garage.......... ik hoop het niet want dan heb ik een soort van vervoersprobleempje :P

aangepast door 2.5si
Samengevoegd, twee losse posts na elkaar niet echt nodig ...
Link naar reactie

Op afstand dit soort dingen beoordelen is altijd moeilijk, dus als je er geen goed gevoel over hebt rij je langs de garage,

zij kunnen waarschijnlijk wel voor je beoordelen of je door kunt rijden of niet.

Tenslotte moet je ook voorkomen dat er nog meer kapot gaat (nog meer reparatiekosten) als je door blijft rijden, terwijl dit niet goed is.

Link naar reactie

ja je hebt helemaal gelijk :) ik ga denk ik maar iets eerder weg van het werk en dan rij ik ff langs de garage ;) want ik ben heel de tijd aan het denken ''wat zou het kunnen zij?'''

''valt dadelijk heel mijn auto inmekaar?'' :P hahaha dus schiet niet op.....

ik laat jullie weten wat het is.......;)

Link naar reactie
  • Administrator

:237:

Edited by 2.5si, Yesterday, 17:50.

Samengevoegd, twee losse posts na elkaar niet echt nodig ...

Bij de vorige versie van de forumsoftware, gebeurde dit automatisch binnen een X-periode na elkaar plaatsen. Is dit verdwenen in de huidige versie, of staat de mogelijkheid uit?

Link naar reactie

goedemorgen allemaal ;)

Ik ben langs de garage gereden maar hij had geen tijd maar denkt dat het een wiellager is........ :S

Helaas kon ik niet anders dan vammorgen toch met de auto naar het werk te gaan maar het geluid is wel erger geworden :(

dus ik zat met samengeknepen billetjes in de auto vammorgen :P hahahahaha ik ben zo bang dat ik dadelijk aan de kant van de snelweg sta ;)

maar ik breng mijn z vanavond naar de garage......

Link naar reactie

rij er maar niet meer mee

Zoals Sandere39 zelf altijd zegt............. "als het niet fout kan gaan is het ook niet spannend"

Groeten

Ad

Link naar reactie

Goedemorgen allemaal :)

Ik heb een druk weekend achter de rug.... maar ben er wel achter wat nou in godsnaam die piep bij mijn (dacht ik) linkervoorwiel was.

Bij de garage dachten ze dat een kapotte wiellager was, maar uiteindelijk bleek er een super grote bout in mijn linkerachterband te zitten <_<

dus word een nieuwe band......

Link naar reactie

ja echt super groot :P hahaha maare ja ik ben blij dat het mijn band is want het klonk het geluid klonk vrij ernstig ;)

en ja ik laat allebei mijn achterbanden maar vervangen heb ik dat ook weer gehad ;)

Link naar reactie

Sandere39 eerst dacht ik dat het een piepend geluid was maar was duidelijk een tikkend geluid van de bout die elke keer de weg raakte...... ;)

niet zo duidelijk uitgelegd :P

Link naar reactie

ah ja heb ik ook eens gehad,met een e30.

tik tik en sneller wanneer ik harder ging.

in de parkeergarage bij het uitstappen hoorde ik de band nog leeglopen,wiel eraf reserveband gepakt en wat denk je die paste niet!!!

de velg paste niet ofer de remtang heen,verkeerde velgmaat dus.

ik met het wiel met de lekke band te voet zaandam in op naar de quickfit gast m niet proppen,t is een hoge snelheidsband menier dat mag niet.

(hij had gelijk hoor maar ik moest alleen ffe naar huis zien te komen)

uiteindelijk bij ford in z,dam een worstje dr in en ik kon weer rijden pff

wel veel bekijks hoor als je met zon wiel door t centrum van zaandam loopt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.