Ga naar inhoud

Tomtom ruilen?! Of te koop: 2011 XL Live IQ Routes ZGAN incl. abbo

Aanbevolen berichten

Besten!

Kunnen de mede Z3'ers mij helpen?

Ik ben op zoek naar een kleinere Tomtom, liefst de laatste Tomtom Start Europa of de One V4 West Europa met een recente kaart.

Ik heb namelijk op het moment de Tomtom XL Live IQ, vorig jaar het duurste model dat Tomtom had, en die bevalt heerlijk! Heb een abonnement wat nog een half jaar geldig is op alle Live-diensten waarmee files ook worden weergegeven.

Echter, ik vind het scherm gewoon te groot. Ik heb een houder aan de zijkant van m'n middenconsole waar ik de Tomtom op klik en vroeger met de kleine One ging dat altijd goed. De XL is daar gewoon te groot voor en ik plak nooit een navi op m'n voorruit, daar hou ik niet van...

Dus terug naar een kleinere!

Denk, ik vraag het gewoon :)

Indien iemand interesse heeft in een ruil met een kleinere recente Tomtom of juist interesse heeft in het kopen van mijn Tomtom XL, hoor ik het graag!

Groetjes! :wave:

Lawrence

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Enzo zit daar de routeplanner op? Waarom monteer je niet zo'n beugeltje naast je radio die met de radio meeschuift in de vergrendeling?

Link naar reactie

Ja, dat zou kunnen :P

Sorry, heb dan al plannen! Godsamme moet je ieder topic verpesten Sjonnie? :P

Voor mijzelf klojo, ik moet die paasrit voor de vorm zelf ergens in zetten. Origineel BMW wordt lastig begreep ik. Wil wel ruilen met een garmin nüvi

Link naar reactie

Tom Tom 630, zonder file info, ik wil wel ruilen en iets bijbetalen, meest recente kaarten plus flits locaties plus steun voor de midden console, door ruudkapje geregeld..... Oh ja wil dan ook je midden console steun en routes kan die.....

Link naar reactie

Pampus, heb je foto's van die steun voor de middenconsole? Ik denk alleen helaas dat die Tomtom ook iets te groot is...zoek echt een kleine en vrij nieuwe.

Sjonnie; sorry man. Dacht dat je me er graag bij wilde hebben ;) :kisstogether:

Maaruhm Roger bedoel je routes uploaden of zelf creëren/plannen? Dat laatste kan namelijk wel; je kunt instellen of je op een bepaalde tijd kunt aankomen. Er zit ook nog voor een half jaar dat live-service op dus hij houdt dan ook met evt. vertraging, opbrekingen en files rekening.

Als Rob of Roger er interesse in heeft, hoor ik het wel via een PM!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb een goeie, maar die lange wil er 1 met routeplanner, maar deze heeft dat niet, heb al ff gezocht...

Roger, kijk ff op MP voor een TT930 met TMC antenne.

Link naar reactie

Heb een klein scherm tomtom maar daar zit geen reisplanner op, vandaar dat hij bij mij ergens in een hoek onder het stof ligt.

Is dat wat voor je ? zal ik de vrouw eens lief aankijken om hem onder het stof vandaan te halen.

Link naar reactie

Je hebt toch een iPhone? Ik heb al met 2 TomTom's gewerkt en dat werkt in de verste verte niet zo goed als gewoon TomTom voor de iPhone. Hij is altijd optijd, zeer duidelijk en het kost niets op voorwaarde dat je iPhone gejailbreakt is. En je hebt al een iPhone dus dat is geen probleem.

Link naar reactie

@ Ruud: misschien wel, let me know! Liefst wil zo'n dunne kleine, Tomtom One of Tomtom Start.

@ Tom: Nee sowieso geen iPhone, dat slurpt batterij. Heb 'm ook altijd al aan m'n Bluetooth carkit hangen dus dat ding wordt leeggetrokken. Kan straks niet meer gebeld worden :P

Link naar reactie

Tom, wat is een HU in godsnaam? Haha.

Rob, die oplader heb ik, maar verschrikkelijk joh... zal m'n 3GS ook nog 'ns even een stuk langzamer maken zodat ik niet meer gebeld kan worden haha. Maar wat mij betreft kan het topic op slot, ik ga het simpelste model Tomtom bestellen, lekker klein handzaam ding. Mocht iemand interesse hebben in die XL Live IQ alles d'r op en d'r an, dan hoor ik het via PM! Ik zal misschien wel even een Verkoop topic maken, en evt. gaat hij op Marktplaats..

Thanks iig voor de tips!

Link naar reactie

Hmmmm, een 630 is inderdaad niet de kleinste, maar misstaat niet.ik heb even geen foto bij de hand waar die opstaat. Doe dan maar je marktplaats optie. Je kan hem overigens zien bij Ruud, want daar staat de Z nu vanwege de velgen restauratie. Ik zelf ben nu ff skieen.

Succes met de verkoop....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.