Ga naar inhoud

Elektrisch cabrio dak beweegt niet meer

lupkens

Aanbevolen berichten

Vandaag wilde ik (niet geheel vrijwillig maar het begon echt hard te regenen) mijn dak dicht doen.

Hij ging een stukje omhoog en bleef staan, naar beneden ging ook niet meer. Dus met veel kracht het dak maar omhoog getrokken....wist niet eens de omtgrendeling te vinden...geen tijd om de gebruikershandleiding door te nemen ;-)

Wie heeft er tips voor het zoeken naar dit probleem? Zekering, schakelaar, relais, pomp of motor? Waar zit wat, meetpunten? systeem is hydroliek neem ik aan maar ik kan geen how to's vinden...ben nog niet bedreven in het hele Z3 verhaal...dus als iemand tips of advies heeft deze zijn van harte welkom....

Is zwaar werk het dak zo open en dicht te doen....

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

En die prutser van een broer van je kon/wilde je zeker ook niet helpen? ;)

Staat mij iets van bij dat je in de kofferbak ergens het systeem handmatig kunt omzeilen. Probeer de zoekfunctie even. Zit nu op mijn mobiel, dus gaat even wat lastiger om je te helpen. Suc6!

Link naar reactie

tja....in her boekje staat niet beschreven wat je moet doen om de storing te verhelpen....wel staat er dat als je de vergrendeling naar de garage moet...dus maar FF anders opgelost....dus in het boekje staat de oplossing ook niet.....

Link naar reactie

Vandaag wilde ik (niet geheel vrijwillig maar het begon echt hard te regenen) mijn dak dicht doen.

Hij ging een stukje omhoog en bleef staan, naar beneden ging ook niet meer. Dus met veel kracht het dak maar omhoog getrokken....wist niet eens de omtgrendeling te vinden...geen tijd om de gebruikershandleiding door te nemen ;-)

Wie heeft er tips voor het zoeken naar dit probleem? Zekering, schakelaar, relais, pomp of motor? Waar zit wat, meetpunten? systeem is hydroliek neem ik aan maar ik kan geen how to's vinden...ben nog niet bedreven in het hele Z3 verhaal...dus als iemand tips of advies heeft deze zijn van harte welkom....

Is zwaar werk het dak zo open en dicht te doen....

Alvast bedankt voor de hulp!

Heb ik dus ook gehad. Maar toen wist ik nog niet dat ik tijdens het bedienen van het dak mijn voet op de rem moest houden. <_<

Link naar reactie

zo.....uiteraard met een Z3 kun je verwachten dat als er een storing voordoet dit slechts een kleinigheid kan zijn.................. :punk:

Niet dat het eenvoudig was maar goed....het was de switch in het dak....... :punk: deze zat vast.....

Bedankt voor jullie medeleven en tips..............

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.