Ga naar inhoud

Inleren Afstandsbediening centrale deurvergrendeling

Bert

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om de afstandsbediening van mijn centrale deurvergrendeling te activeren. Het is een orgineel bmw systeem,op de sleutel zitten 2 knoppen (een ronde en een rechthoekige), heb batterij vervangen en heb ook allerlei drukcombinaties met sleutel in stand 1 met ramen en deuren dicht geprobeerd!!

Is iemand bekend welke volgorde en hoe je deze afstandsbediening kan inregelen,

Het is een coupe 2.8 uit 1999, japanse import ( misschien zit daar het probleem)

De sleutel 2 knops, rond en vierkant.

Bedankt,

Groetjes,

Bert

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ga in de auto zitten en sluit de deuren, op slot dus.

sleutel in stand 1 en weer terug naar 0 binnen 5 sec

verwijder de sleutel en druk 15 sec op de unlock knop, tegelijkertijd druk 3 keer op de lock knop binnen 5 sec.

laat beide knoppen los en de deuren gaan op slot en weer open.

als het goed is werkt het weer :lol:

Lijkt me sterk dat de module in de auto stuk is gegaan tijdens een batterij wissel zoals jij schrijft. Of werkte het van te voren ook niet?

En de 2de sleutel werkt die wel?

Link naar reactie

Ik heb maar één sleutel en toen ik de auto kocht, deed de afstandsbediening het al niet, volgens de verkoper lag het aan de batterij,(ouwe truck,maar erin getrapt) ik zal het nog een keer proberen met de deur op slot!!

Top, bedankt voor de tips!!

Link naar reactie

aha dat is dus een betere uitleg dan ik heb de batterij verwisseld en toen deed hij het niet meer <_<

Ik zou bij de verzekering maar eens navragen of de verzekering meerdere sleutels eist in geval van diefstal, anders zeggen ze misschien dat je de sleutel erop hebt laten staan en dat dit aanleiding is tot ???????

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in