Ga naar inhoud

Vragen staat vrij, hierbij 2 vragen.

Aanbevolen berichten

Het is al enige tijd geleden dat ik actief ben geweest op het Z3forum, maar vergeten ben ik het niet.

Feit is gewoon dat onze Z3 al bijna een jaar probleemloos loopt.

Er is veel veranderd hier sinds mijn laatste bezoek, en ik moet zeggen ten goede !!

Mijn complimenten aan de mensen die dit mogelijk gemaakt hebben!

Nu mijn vragen:

Hoe plaats ik een "How To"? Ik heb in Z3-techniek een onderwerp geplaatst hoe je de fusee kogels vervangt van een Z3. Wordt dit door de moderators beoordeeld of moet ik iets speciaals doen?

Ten 2e, het is mij opgevallen dat er "reputatie punten" toegekent worden, zowel positief als negatief. Hoe werkt dit ?

Ja, ik heb gezocht naar de antwoorden maar niet gevonden, vandaar mijn vragen.

Alvast bedankt voor de te nemen moeite om deze vragen te beantwoorden, of mij een verwijzing te geven naar de betreffende onderwerpen.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Nick, allereerst dank voor de complimenten. Voor de how to moet je AdK even een PM sturen. Hij kan deze plaatsen in het daarvoor bestemde topic. De reputatiepunten kan je geven/ontvangen bij berichten. Het nut daarvan is dat je bepaalde berichten kan overslaan bij negatieve reputatie punten. Heeft eigenlijk niet zoveel nut dus....

Link naar reactie

Ok, bedankt voor de uitleg, de reputatiepunten zijn dus min of meer een wassen neus.

Wat betreft de How-To's zal ik er zeker meer gaan plaatsten, als het de moeite waard is zal ik zeker de moeite nemen om AdK een PM te sturen.

Hartelijk bedankt !! :)

Link naar reactie

Voor de how to moet je AdK even een PM sturen.

De How to is al in de maak dus een PM is niet nodig.......als de How to dezelfde dag op het forum moet verschijnen kost dat een kratje bier :drank: ......als ik het op mijn eigen tempo kan doen is het gratis. :sFun_whistle:

Groeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in