Ga naar inhoud

bumper/kentekensticker bmw z3/z4 forum

Gast Sophia

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik vroeg mij af of je bij dit forum ook bumper/kenteken sticker kan kopen zodat de leden elkaar kunnen spotten? :)

Als dat niet zo is.... is dat misschien wel een leuk idee een mooie sticker die je voor 1,50 euro ofzo kan kopen op het forum........:)

kunnen we naar elkaar zwaaien :P

Link naar reactie

ja precies :thumbup: dat bedoel ik!

ik ben namelijk ook lid van het motorforum en die hebben ook van die stickers voor 1,50 euro en het is echt heel grappig want leden letten op die stickers en veel herkennen elkaar ook dat is wel leuk! :)

Link naar reactie

prima initiatief!

Neem het voortouw, maak een ontwerp, laat eea fabriceren en probeer ze te slijten via dit medium... Zo zijn er in het verleden al meerdere geweest.

Maar geen taak voor admin of mod... Dus topic even verplaatst :book:

Link naar reactie

hahahah ja ik dacht een leuk ideetje maar vind het raar dat het de eigenaren van het forum daar niks mee doen.... Want op andere forums is dat wel door de eigenaren geregeld.....

Als ik zelf stickers laat maken?? mag ik ze dan wel hier verkopen? en ik gebruik dan de naam van het forum? is dat geen probleem dan?

Link naar reactie

Sophia,

Leuk initiatief, echter mag niet alles op die kentekenplaatstikkers, er is zelfs een tijdje sprake geweest dat er helemaal niets meer op de onderste strip mocht staan.

De reden is dat onze oom agent anders moeite heeft met flitsen.

Ze mogen maar 3 kleuren zijn, nml: wit, geel of zilvergrijs mat; niet reflecteren, op één lijn en bij voorkeur 1 lettertype/grote.

Als je je niet aan deze regels houdt, krijg je gewoon een boete van het maskeren/verblinden van je kentekenplaten.

Een voorbeeld bijv is, je mag geen chromen letters gebruiken, maar een chromen kentekenplaat houder mag weer wel, het heeft allemaal te maken met de reflectie van je kentekenplaat. Bij een chromen houder is de overal gelijk, bij letters is de weerkaatsing telkens anders als ze je op de gevoelige plaat vast willen leggen.

Dat andere eigenaren van forums het wel doen kan, maar uit eigen ervaring weet ik dat het bijhouden van een forum zoals ze hier doen al heeeeeel wat vrije tijd en energie vergt, om dan heel laat in de avond nog een keer envelopjes dicht te gaan plakken met kentekenstikkers erin en op de bus te doen en te controleren of degene die ze heeft besteld al betaald heeft etc etc etc etc. meid dan kan je er nog wel 24 uur bijnemen naast de 24uur die een dag telt

groet

Leon

Link naar reactie

hahahah ja ik dacht een leuk ideetje maar vind het raar dat het de eigenaren van het forum daar niks mee doen.... Want op andere forums is dat wel door de eigenaren geregeld.....

Als ik zelf stickers laat maken?? mag ik ze dan wel hier verkopen? en ik gebruik dan de naam van het forum? is dat geen probleem dan?

De eigenaar van dit forum heeft ook nog wat andere zaken waarmee hij zijn hobby's probeert te financieren. Het idee is al een aantal malen door andere forummers opgepakt met als resultaat dat er nog al wat voorraad aan petjes en dergelijke ligt te verstoffen. Tevens wordt het logo t.z.t. nog aangepast maar dat heeft op dit moment geen prioriteit.Mocht jij stickers willen maken met alleen de tekst www.bmwzforum.nl heb je bij deze mijn akkoord,

Link naar reactie
  • Administrator

@ Sophie: Ga mee met de paasrit en neem een föhn mee. Zijn er vast wel een paar bij waar je er 1 of 2 van de platen kunt halen ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in