Ga naar inhoud

angel eyes


Gast Sophia

Aanbevolen berichten

Hoi Sophia ik was een jaar geleden voor 350 euro's klaar, inclusief montage en inruil oude lampen. Enne drie bakken koffie verder......

Link naar reactie

enne btw ik zie bij jou www.zwerfkattenrijnmond.nl staan :) das toevallig ik heb 2 jaar terug en poes bij jullie vandaan voor mijn vader :D

Heel goed!! Als het op zaterdag was heb je best kans dat we elkaar gezien/gesproken hebben (ben er elke zaterdag).

Zou grappig zijn. Afijn ik zal je topic niet verder vervuilen met verhalen over katten (er zit er nu ook eentje met angel eyes, maar dat terzijde...)

Link naar reactie

goedemorgen allemaal :)

Pampus thnx voor de info ;)!!!

enne Nadia :) nee ik was er volgens mij niet op zaterdag :( ik moest ook bij een mevrouw thuis komen want de kitten zat bij haar thuis.......;)

maar heb super respect voor jullie! :)

Jan B ik ben ook zo blij met de goede service hier :P!!! super toffe leden van dit forum ;)

Link naar reactie

Hoi Sophia, ik was de foto even kwijt, maar ik heb hem gevonden, zie hier het verschil tussen Angel Eyes en de normale verlichting. Kan je even goed vergelijken....

Ik vind het wat agressiever staan met en het is een wereld van verschil in donkere tijden, je ziet meer met die angel eyes.....

Succes met je keuze.

pano-koplampen.jpg

Link naar reactie

thnx pampus :)!!

ik vind het echt super mooi! en heb nu wel mijn keuze gemaakt.... ;)

ik ga ze zeker erin laten bouwen want vind het echt een stuk mooier dan orginele verlichting :)

Link naar reactie

Inderdaad David z3, iedereen heeft z'n eigen smaak en dat is maar goed ook. Zo vind ik de z3 vele malen mooier dan een z4 en zou ik dus ook nooit een z4 willen hebben hoewel sjonnie's speeltje me wel kan bekoren, maar dat is dan de enige uitzondering op de regel.....

Link naar reactie

Ik snap dat smaken verschillen maar angel eyes zijn wel echt bmw stijl.......

Mijn z3 is standaard behalve mijn velgen, maar ik vind die angel eyes er mooier uitzien dan de orginele lampen...

kijkt tenminste boos ;)

Link naar reactie

Ziet er wel aardig uit maar het maakt t' neusje smaller hij kijkt ook wat verbaasd. Ik heb ook een tijdje lopen prakkedenken over die lampen maar ik hou het bij orginelen

Als je het mooier vind gewoon doen ... en vergeet de plak wimpers niet :lol:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

hoi hoi :)

Ik heb de Angel eyes van Dannyz3 overgenomen, maar er zitten booskijkers op die blauw gespoten zijn....

Weten jullie een goed adresje waar ik de booskijkers voor goedkoop over kan laten spuiten?

Ik hoor het graag! :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik had op mijn vorige M roadster ook Angel eyes .Nog even ter info.Als je deze lichten monteert dan gaan de stuurmotertjes niet meer want dat zit niet op die angel eyes.

De meeste kabels kunnen op de originele maar als ik mij goed herinner was er voor de aansluiting van de standlichten een kleine aanpassing nodig voor de massa .

Ik ga terug angel eues monteren op mijn huidige M roadster .momenteel zitten vooraan de stock lampen erop maar wel met de witte pinkers en ook boosdoeners.

Denk die later compleet te verkopen na montage van de angel eyes.Afstellen is wat prutswerk vooral in de M versie waar er bijna geen plaats is om aan de regelunit te geraken.

IMG00087-20120416-1843.jpg

Link naar reactie

Hmmmmm de regelmotoren voor de koplamp hoogte werken nog steeds op mijn M, en het was volgens Ruud ook geen enkel probleem om te monteren.....

Link naar reactie

Welk type angel eyes heb jij dan gekocht?

Ik had deze van Cargoods

http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/2410-angel-eyes-koplampen-bmw-z3-coupe-met-led-ringen/

Ik heb ze zelf gemonteerd doch de regelmotoren waren niet voorzien daarop.

kan helaas geen foto tonen want ben zwaar gecrasht verleden jaar .

PIC_0057.jpg

Denk nu als jij type hebt van andere angel eyes met regelmotoren deze te plaatsen .Waar heb je deze gekocht?

Ga nu deze terug tunen zoals de vorige.Er zat een hamann kit op maar heb deze er terug af gedaan.Niet te doen om mee rond te rijden met al die vluchtheuvels en andere die ze bijna in alle steden en gemeentes leggen tegenwoordig.Was wel mooi zo'n kit.

IMG00037-20120311-1212.jpg

Link naar reactie

Geloof het of niet maar nog ik en mijn medepassagier hadden enkel wat lichte kneuzingen na een koprol in een greppel.Hadden beide zelfs geen gordel aan.In ieder geval ze zijn sterk gebouwd.

Hier nog wat meer fotos van de crash .

PIC_0063.jpgFoto-0038lud.jpgFoto-0039lud.jpg

Link naar reactie

Ik heb ze gekocht bij avvr in reeuwijk, dus bij ruud, hier bekend onder Roodkapje, merk en type weet ik dus niet, maar ik denk als je ruud een pm doet dat hij dat graag zou vertellen. 350 euri's inclusief montage met stuurmotoren. De angel eyes zijn xenon achtig, lampen gewoon halogeen, vind ik namelijk mooier.....

Www.avvr.nl

Link naar reactie

Auwwww, z3 zijn dus wel crash bestendig...... Niet leuk, maar wel fijn om te weten.....

Link naar reactie
  • Administrator

Hier nog wat meer fotos van de crash .

Foto-0039lud.jpg

Legt u hem daar maar neer...

[OlavMolmodeaan]Sodeknetters[/OlavMolmodeuit] wat een mazzel!

Link naar reactie

Die van Cargoods zijn ook xenon achtig en hebben E keuring .Weet niet als dat in Nederland nodig is maar in Belgie wel.

Heb al andere typen van koplampen gezien .Ik geloof iets van TRX type of zo .

Hier staat een prachtige M roadster .

http://forum.autogespot.com/index.php?topic=27025.0

Heeft er iemand een idee hoeveel M roadster er gemaakt zijn in totaal ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.