Ga naar inhoud

Z4 M Coupe

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van deze auto? Weet iemand de historie misschien/ is hij bekend op het forum? Daarnaast de vraag waar op te letten bij aanschaf van zo'n auto.

http://www.debeier.n...uto&volgnr=4792

Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!

aangepast door 2.5si
: topic verplaatst naar juiste subforum
Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan weinig aan mankeren gezien bouwjaar en kilometerstand. Alle opties die je nodig hebt zitten erbij. Is wel een geïmporteerde auto aan het kenteken te zien. Belangrijk is of de auto door de dealer is onderhouden want het blijven natuurlijk auto's die gezien het vermogen zwaar belast worden. Prijs is redelijk voor een door de dealer geleverde Z4M.

aangepast door 2.5si
: zie boven.
Link naar reactie
  • Administrator

^ Yep, maar ik zou toch voor Interlagos gaan: heeft de CSL velgen en doet de vormen (zoals luchthappers bumper) veel beter uitkomen dan donkerder kleuren ...

Link naar reactie

Tja, smaken verschillen. De donkerblauwe is ook mooi, maar misschien wat saai. Die Interlagos blauwe heeft erg mooie kilometerstand.

Weet iemand wat die tweede knop voor de versnellingspook doet bij de interlagos blauwe? De linker is sportstand, maar de rechter? Hij zit niet in de nachtblauwe...

Link naar reactie

De wisselaar.

@topicstarter, als je echt belang hebt bij een dergelijke auto ga er gewoon naar toe om te voelen, proeven, testen en ruiken. Er is werkelijk niemand die je bij een dergelijke aanschaf meer kan overtuigen dan jij zelf. Het is een hoop centjes, bij twijfel laten staan. Ik vind het overigens een vreemd verhaal dat je bij de Beier alleen een dergelijke auto zonder garantie kan kopen. Getuigt niet van veel vertrouwen. Just mine 2 cent....

Link naar reactie

De wisselaar.

@topicstarter, als je echt belang hebt bij een dergelijke auto ga er gewoon naar toe om te voelen, proeven, testen en ruiken. Er is werkelijk niemand die je bij een dergelijke aanschaf meer kan overtuigen dan jij zelf. Het is een hoop centjes, bij twijfel laten staan. Ik vind het overigens een vreemd verhaal dat je bij de Beier alleen een dergelijke auto zonder garantie kan kopen. Getuigt niet van veel vertrouwen. Just mine 2 cent....

Uiteraard ga ik dan kijken, maar Heerenveen is voor mij niet naast de deur. En het forum is er toch om ervaringen uit te wisselen. Wellicht was de auto hier al bekend en dat zou waardevolle informatie kunnen opleveren.

Wat betreft mijn vraag over het sperdifferentieel, weet jij dit toevallig omdat je er zelf ook 1 hebt?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in