Ga naar inhoud

Schwarz II of Cosmoss schwarz?

TJ Tom

Aanbevolen berichten

Mijn linker deur is zwaar bekrast en deze laten spuiten heb ik echt geen zin in ivm kleurverschillen en dergelijke. Mijn spiegels zijn oot aan beide zeiden kapot, gebarsten of compleet gecorrodeerd. Gisteren toevallig deze advertentie gevonden en meteen gebeld, alles was er nog, deur incl. spiegels etc etc, dus ik gevraagd of hij een prijs kon opmaken...

Link

Krijg ik deze morgen mailtje dat hij gisteren de spiegels verkocht heeft, dus na mijn telefoontje... Ziek teleurgesteld. Maar bon, de deur vervangen kan nog altijd 2 dingen oplossen;

- mijn ramen die zonder een handje niet meer open gaan

- de krassen op de deur

Mijn vraag is nu of iemand aan de hand van de foto kan zeggen of het hier om Zwart II of Cosmoss black gaat? Ik vind het zwart persoonlijk zeer had lijken op mijn zwart (Black II) maar de verkoper antwoordde:

hij is denk cosmossblack heb natuurlijk geen kleur nummer erop staan

Misschien dat iemand anders het verschil duidelijk ziet?

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hoi Tom,

Kleuren vergelijken via foto's is niet echt handig. Deze kunnen namelijk door verkeerde witbalans, gebruikte belichting

en aanwezige verlichting heel anders overkomen op een foto.

Beste manier is langsrijden en de deur naast je auto houden.

Als bouwjaar 2002 klopt kan het volgens dit kleurenschema al geen cosmosblack meer zijn en ook geen black II trouwens, want niet meer geleverd.

http://users.belgaco...w_z3_colors.htm en kijken bij kleuren 2000-2003.

En dan...model 2001, maar op kenteken in 2002, dan zit je weer fout :muur: .

Even (met mooi weer :) ) langsrijden is de veiligste manier.

Succes, Martin.

Link naar reactie

Probleem is dat het 250km rijden is, wat mij met een Z3 al snel een goeie 70 euro kost :) Maar schwarz II kan het dus al niet zijn, dan is mijn probleem opgelost.

Edit:

De site die je doorstuurde heb ik ook gebruikt maar ik twijfelde omdat er bij Schwarz II het nummer 668 staat en in mijn auto ook 668/9 staat en bij Jet-black van 2001 en 2002 staat er ook het nummer 668. Misschien dat de kleur hetzelfde is maar dat de naam veranderd is? Geen idee.

Edit 2:

Topic mag dicht, heb hem gebeld en hij maakte melding van "metallic lak" wat die van mij niet is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.