Ga naar inhoud

Z3 gevonden - erg nat

Daphne

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody
Geen tempomaat.

Mogelijkheid tot het verstijven van uw rechterbeen bij lange afstanden.

Dan moet je gewoon je voet klemmen rechts naast je gaspedaal en de middenconsole.. of hoe het ook heet.

(M.a.w. dat deel van je interieur wat rechts naast je gaspedaal zit)

Zo ben ik naar Monaco gereden.. en ging prima.. geen stijven benen en voeten what so ever.. :punk:

Link naar reactie

Welkom hier op het forum.

V.w.b. de ZZZ vind ik het wel een erg summiere uitvoering, geen stoelverwarming, geen airco etc.

Volgens mij kun je voor een soortgelijk bedrag nog ruimschoots andere ZZZ'tjes uitzoeken !

Heb ook geen airco en stoelverwarming. Is toch niet erg. In de zomer gaat het dak open en heb je geen airco nodig. En in de winter staat hij lekker op stal dus ook geen zetelverwarming nodig.

Van de ontbrekende airco ga je alleen maar spijt krijgen als je met goed weer (lekker zonnetje dus) gaat rijden, is mijn collega ook van terug gekomen na een vakantie in zuid frankrijk zonder airco in de z3 en zwart lederen bekleding. Te warm om de kap open en drijvend in de auto van het zweet ^_^

Ik heb dan ook inderdaad beige lederen bekleding en is niet te warm in de zomer.

Airco in een Roadster is voor m....tjes :sFun_whistle: stoelverwarming, wordt toch haast niet gebruikt :sCo_chinscratch:, elektrische kap, kan toch alleen maar kapot gaan :rant: , geen individual, maak je er toch zelf uiteindelijk van :punk: , mistlampen, gewoon zelf inbouwen (zie how too), dus met andere woorden, kies lekker wat jij leuk en voldoende vind binnen jou budget. :thumbup:

Groot gelijk

Link naar reactie

inderdaad als je geen airco hebt mis je hem ook niet, maar ik ga ervan uit dat Daphne de auto niet alleen zomers gaat gebruiken. Dan is het ook wel fijn om de ruiten te ontwasemen als je een beetje nat geregend instapt. Daar maak ik/wij dankbaar gebruik van in onze auto`s, laat ons dan maar mietjes zijn maar we rijden niet met beslagen ruiten rond ^_^

en zomers gaat inderdaad de kap open maar dan is het toch wel lekker als je de airco even aanzet en op de voeten richt als je stil staat , bijv stoplichten, drukte in het centrum of file. Maar inderdaad als je het niet hebt weet je ook niet wat je mist :lol:

Link naar reactie

Airco heb je idd niet nodig, gewoon het dak open gooien en genieten!

In deze prijsklasse (tussen 6000 en 7000 euro) heb ik mijn Z3 ook gekocht.

Het is best een zoekwerk om een goede te vinden, veel hebben toch verborgen gebreken als je eenmaal aankomt bij de garage.

Gewoon jezelf een beetje verdiepen in wat er veel kapot gaat (staat ergens op het forum) en hoe je dat kan zien.

Eventueel de auto laten bekijken door een andere garage kan ook slim zijn, dit had ik niet gedaan en heeft me achteraf nog aardig wat geld gekost.

Helaas is het inderdaad zo dat de foto's vaak afwijken van hoe de auto echt is.

Heb 1x gehad dat ik 100 km heb gereden om de Z3 te bekijken, was op de foto's niks mis mee, kom ik aan loopt er een gigantische kras over heel de motorkap...

Foto's waren dus bewerkt met Photoshop...

Conclusie:

Gewoon rustig rond blijven kijken en geen impulsaankoop doen!

Ik heb trouwens ongeveer de 10e Z3 gekocht waarbij ik langs ben gegaan!

Link naar reactie
  • Administrator

Heb ook geen airco en stoelverwarming. Is toch niet erg. In de zomer gaat het dak open en heb je geen airco nodig. En in de winter staat hij lekker op stal dus ook geen zetelverwarming nodig.

Hangt van je wensen af John: jij schrijft gemakshalve de hele winter af; dat wil / kan niet iedereen. Stoelverwarming is in de winter absoluut een uitkomst en mijn vriendin is alleen daardoor ook bereid om vanaf een graad of 5 met het dak open te rijden ... En als je in de zomer met 39 C over een Franse snelweg tuft, is airco toch ook best aangenaam. Ik heb ze vaak zat zien zweten zonder airco met de ramen open onder hun zwarte dakjes ...

Het blijft een keuze afgestemd op je wensen, maar ik zou airco en stoelverwarming zeker niet zomaar als overbodig wegzetten, want ze vergroten de gebruiksmogelijkheden nogal ...

Link naar reactie

pompie dom :sFun_whistle: he hallo

pak gewoon een forum LID -- er staan ook hier wel wat zaken tussen die intressant zijn

Dergelijk pimps verkopen zonder te weten wat een Z is en waar hij of zij aan moet voldoen

succes met de zoektocht naar een betrouwbaar LID :clapping:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in