Ga naar inhoud

Knalrit zondag 4 maart definitief....

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ja je valt nu keihard door de mand Ron :schater:

Niets wat je in je verdere leven nog mocht doen zal ervoor zorgen dat je ooit nog serieus genomen zal worden :lol:

• Like 1
Link naar reactie

is nooit anders geweest :party:

Wat me opviel bij de bumpercam is dat je in het begin voor en na de bocht direct achter me wel heel veel achterstand hebt opgelopen.

de motor loopt wel super op het rechte stuk maar het sturen viel niet mee zeker, neem het maar niet te serieus :clapping:

Link naar reactie

Zoweeh dat ziet er toch lekker uit... lijkt erop dat jullie wegligging allemaal echt supersolide is. En Guido, die supercharger klinkt ge*l zeg!! Ongelofelijk hoe dat ding trekt.. hoe heb je eigenlijk zo'n bumpercam gemonteerd? Filmt dat ding constant of kan je 'm aanzetten vanuit de auto?

Link naar reactie
  • Administrator

Ik kan niet naar die beelden kijken.....is een te vergelijken met die XXX films :schater:

En die 1 :m: van Arno ook super :wub: tja en welke neemt hij mee met de Paasrit, vraag niet welke ik wil zien want dan moet hij met beide komen :rolleyes:

Link naar reactie

als je over auto spreekt in het algemeen die bijna 300 halen worden de verschillen minimaal

zelfs een F1 haalt maar net de 320 :blink:

Als je kroket of baron in een F1 zet, zul je zien dat het verschil met een M1 - 3 of Z4 -3M ook minimaal is :lachen:

blokje zit rechts onder het bericht, de rode :guitar:

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Oh Sh*t dat was die andere rit he .... :blink:

Ja die beruchte :ph34r:

maar zie in je lijst met auto's nog de Z4 35is staan dacht dat die plaats had gemaakt voor de B5 :unsure:

Link naar reactie

als je over auto spreekt in het algemeen die bijna 300 halen worden de verschillen minimaal

zelfs een F1 haalt maar net de 320 :blink:

Ik bedoel meer de tussenacceleraties... tenminste ik neem aan dat de M3 en de 1M gebruik maken van de DCT bak, tenzij het beiden handgeschakelde versies zijn ?

Link naar reactie

Ik bedoel meer de tussenacceleraties... tenminste ik neem aan dat de M3 en de 1M gebruik maken van de DCT bak, tenzij het beiden handgeschakelde versies zijn ?

De M3 van de beelden heeft geen DCT en is nog standaard maw 420PK en begrensd op 270 in de praktijk betekend dit dat hij onder de 240 ongeveer net zo snel is als de Z M,van 240 naar 270 iets sneller omdat dit allemaal nog in zijn 5 gaat en die 6 heeft hij dus bij knalritten voor Jan mkan
Link naar reactie

blokje zit rechts onder het bericht, de rode :guitar:

:schater: :schater: :sFi_hammer2:

De opmerking van de dag wat mij betreft :lol:

hoe heb je eigenlijk zo'n bumpercam gemonteerd? Filmt dat ding constant of kan je 'm aanzetten vanuit de auto?

Gewoon met een stukje klitteband onder de nummerplaathouder.

Ding filmt constant; je zet 'm aan, plakt 'm eronder en je kan 30-45min filmen naar gelang hoe vol of hoe goed het accutje nog is wat erin zit. Met een extra stroombronnetje zou het langer kunnen. Ik heb een extra accutje erbij, maar die plak ik er nooit onder, dan krijg je zoveel film van hetzelfde..

(ergens loopt er hier ook wel een topic over die cameratjes.
Link naar reactie

Zo, nog ff een filmpje:

Het eerste stuk is hetzelfde als de bumpercam, maar dan vanuit de auto :)

na ongeveer halverwege zijn er wat verschillende beelden gemonteerd om de sleur te doorbreken. Bij ca. 5:20 is er ook een leuk shotje.

Link naar reactie

Skitterend, mis enkel dat geweldige geluid van je supercharger, was goed hoorbaar in het begin van je bumpercam!

hoef vanavond niks meer te drinken ( kwijl al genoeg! )

Link naar reactie

Mooie streetcam. Beter resultaat dan die van mij. Het is weer een mooi dagje geweest zie ik en gelukkig alles weer heel terug. Ik begrijp dat je met een standaard M, nu achteraan rijdt.

Link naar reactie

Ik begrijp dat je met een standaard M, nu achteraan rijdt.

nee...... daar rijdt Ruud al met een heel speciaal aerodynamicapakketje... :lol:

mis enkel dat geweldige geluid van je supercharger, was goed hoorbaar in het begin van je bumpercam!

Dan moet je ff

kijken van afgelopen europatour, waar ik de san bernardio opnilfisk... ^_^
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in