Ga naar inhoud

Foto van Actuator/stelmoter

Blackwwz3

Aanbevolen berichten

Hoi luitjes,

Wie van jullie kan mij helpen aan een duidelijke foto van de plek van de actuator/stelmoter van de cruise control van een oem bmw in een 1.9 of 1.8 die al in een van jullie zzz is ingebouwd of af fabriek er al inzit.

De inbouwhandleiding is hier niet zo duidelijk in, over de exacte plek en hoe deze gemonteerd zit, aangezien ik namelijk voor de montage beugel gaten moet boren, en van de Z3 geen gatenkaas wil maken.

Ik hoor het graag van jullie

alvast hartelijk dank

Leon

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Sander en Cor,

Hartelijk dank voor info. Ik kom hier een heel stuk verder mee. Alleen de hoek bepalen hoe die moetbstaan is nog lastig, dus als er ergens een afbeelding is van bovenaf hou ik me aanbevolen. Ik kan in ieder geval een stukje vooruit

leon

Link naar reactie

Beste Carl,

Helemaal top! Hartelijk dank. Op deze manier kan ik zien hoe de hoek moet zijn. De beugel is nml niet meer oem te krijgen. Dus wordt het zelf maken. En aangezien een kniek in de kabel voor problemen met je gas kan geven is een hoek juist belangrijk.

Nogmaals bedankt

leon

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.