Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Rob, Roger, Arno, Yangkie, zet mij er ook maar bij: 1 persoon met diner. (Ik heb wat afspraken weten te verzetten, mijn vriendin niet ... :o .)

Link naar reactie
  • Administrator

Zijn de schnitzels al een beetje gezakt Arno ;)

We hebben er een gezellige dag van gemaakt, dit met het oog op chaos, dus niet alles kunnen voorrijden vandaag :lol:. De rit is inderdaad NIET in Roger's achtertuin... dus voor alle overige forumleden die zich nog niet hebben aangemeld... dit kan nog tot 1 april!

Oh en ook het speelgoed van Arno is echt gaaf! Goeie smaak hebben jullie beiden! ;)

Link naar reactie

Zo. weer liters benzine er doorheen gejaagd maar het was voor een goed doel zullen we maar zeggen... <_<:snapoutofit: Dames en heren het was mij weer een waar genoegen de schnitsel lunch samen te kunnen nuttigen. Jammer dat het altijd zo'n 2 uur moet duren. Resultaat: tijdgebrek Gevolg: de rit niet helemaal uitgereden. Toekomst: een chaotische paasrit denk ik dan.

Paar sfeerplaatjes van wat kontjes, zodat een ieder aan sommige kontjes alvast kan wennen :punk:

forum42.jpg

forum41.jpg

forum5v.jpg

Edit: eerste post aangepast en v.z.v. de lunchplaats :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Uhhh nee, het was meer dat ik gevoelsmatig de 3e verjaring van haar nichtje wel kon skippen, maar zij gevoelsmatig echt niet. Volgende keer beter!

Link naar reactie

Schrijf ons beiden ook maar op aub voor de full monty (start, lunch, diner). Voor ons de eerste rit met het forum dus we zijn reuze benieuwd hoe dat gaat met een optocht van 50+ auto's. Gezien de mooie locaties en de eerste impressie foto's dreigt het erg gezellig te worden! Tot de 8e!

Marco & Monique

  • Like 1
Link naar reactie

Schrijf ons beiden ook maar op aub voor de full monty (start, lunch, diner). Voor ons de eerste rit met het forum dus we zijn reuze benieuwd hoe dat gaat met een optocht van 50+ auto's. Gezien de mooie locaties en de eerste impressie foto's dreigt het erg gezellig te worden! Tot de 8e!

Marco & Monique

That's the spirit. De eerste rit is altijd onvergetelijk.

De rest wil je zo snel mogelijk weer vergeten ^_^

Alvast veel plezier toegewenst en welkom in de chaos!

Link naar reactie

Dit lijkt me een ideaal moment om eens te horen hoe jullie over mijn nieuwste aanwinst denken en wat advies in te winnen! Daarnaast ben ik benieuwd naar de rit en de organisatie omdat ik zelf ook wel wat ritten uitgezet heb en benieuwd ben hoe jullie dit doen. Zoals ik al zei: ik kijk ernaar uit!

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.