Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator

Zo maar weer eens diep in de buidel getast ........betaald 2 pers. excl. diner incl. Chaos :punk:

Link naar reactie
  • Administrator

Zeg Rob, ik heb toch gewoon in het Nederlands getypte :lol:

Nee geen diner deze keer, wou het voor jullie gezellig houden.

Link naar reactie

NIET BETAALD. Wat is dat voor ziek gedoe om hier te posten dat je hebt betaald. Vraag mij af waarom dit zo nodig op het forum moet. Reden???? Ik heb eens zitten denken en kom tot de volgende opties:

1 Je wilt laten zien dat je kunt telebankieren

2 Je zit verlegen om een complimentje ("goed hoor dat je nu al hebt betaald, wat een betrouwbaar lid van het forum ben jij zeg")

3 Je denkt dat je Vroegboekkorting krijgt

4 Iets zinnigs of onzinnigs heb je niet te melden dus onder het motto van "Ik schrijf dus ik besta" ga je maar wat non-informatie plaatsen

Zoals onze Geert al riep in de Kamer: Doe eens normaal man <_<

• Like 1
Link naar reactie

NIET BETAALD. Wat is dat voor ziek gedoe om hier te posten dat je hebt betaald. Vraag mij af waarom dit zo nodig op het forum moet. Reden???? Ik heb eens zitten denken en kom tot de volgende opties:

bla bla bla bla <_<

met 't slechte been uit bed gestapt Frenky boy?? :blink::clapping::punk:

Link naar reactie
  • Administrator

Zoals onze Geert al riep in de Kamer: Doe eens normaal man <_<

Wat nou normaal? Doe zelf normaal! Of, zoals Rutten ooit zei: "mooi!" :lol:

Doe jij trouwens nog aan telebankieren? Dat dat nog bestaat joh ;)

Link naar reactie
  • Administrator

4 Iets zinnigs of onzinnigs heb je niet te melden dus onder het motto van "Ik schrijf dus ik besta" ga je maar wat non-informatie plaatsen

Je zegt het zelf...... :sFun_nahnahna:

Zo de Paasrit is vandaag toch weer lekker in beeld gekomen :clapping:

Roger die 5 gaan jullie wel halen

Link naar reactie

Oh mijn god, ik ben het met Frenk eens, niet verwacht dat ik dit moment ooit zou meemaken (dat betekent vast dat hij socialer wordt HAHAHA). Ik verbaasde mij er ook al over. Bij 50 aanmeldingen ga je 50 keer lezen dat iemand betaald heeft, gaaaaaaaap. Doe dat lekker per pm, dan val je niemand lastig en kan de organisator checken of betaling binnen is.

• Like 1
Link naar reactie

Ik ook van jou :love0038:

Oh mijn god, ik ben het met Frenk eens, niet verwacht dat ik dit moment ooit zou meemaken (dat betekent vast dat hij socialer wordt HAHAHA). Ik verbaasde mij er ook al over. Bij 50 aanmeldingen ga je 50 keer lezen dat iemand betaald heeft, gaaaaaaaap. Doe dat lekker per pm, dan val je niemand lastig en kan de organisator checken of betaling binnen is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.