Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

@ directeur catering en chaos: regel deze keer ook effe beveiliging bij de kroketten (hoe toepasselijk :lol: ) zodat mensen er gewoon 1 nemen ipv 2

:huh: wie heeft het over kroketten bij het brood. Voor die prijs is onderstaande het enige wat je krijgt.

droogbrood.jpg

:hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Moeten we al niet eens gaan melden dat men zelf een lunchpakketje mee moet nemen? :sCo_unsure:

Voor diegene die nog niet hebben ingeschreven... Jullie gaan wat missen en dan krijgen jullie 2e paasdag spijt na het lezen van alle verhalen etc. etc. en da's dan weer niet leuk enzo en moeten wij weer aanhoren van: "shit, we hebben weer wat gemist, volgend jaar zijn we er bij" :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Administrator

Cola??? Je hebt nogal een hoge dunk van ons... flesje water hè, lauw want die lange heeft geen zin om ze te koelen. Iets met energie en stroomverbruik ofzo...

Link naar reactie

Moea ik regel wel een biertje hoor met een hapje erbij, geen probleem. Tot nu toe altijd gelukt, ongeacht of er nou betaald wordt of niet :sHa_biggrin:

Voor honderd man wordt wat lastiger, dat wel...

Link naar reactie
  • Administrator

Krijg die klote TomTom bestanden niet goed, blijft telkens maar roepen: "keer om"... Dat belooft nog meer chaos dan verwacht... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

D'r is 1 stuk, gelukkig niet zo ver rijden voor mij, dus kan vrij makkelijk uittesten, wat ik nu al 3x heb aangepast qua positie van de waypoints, maar Tom blijft er maar z'n eigen draai aan geven. Maar ik geef niet op!

Link naar reactie
  • Administrator

Bij deze wil ik me graag aanmelden voor 2 personen

Helemaal super, weer een Z'tje bij Lotte :clapping:

Zo, de TT waypoints wederom anders geplaatst. Dinsdag nog maar eens proberen of het nu wél klopt :blush:

Link naar reactie

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat het een fantastische lunchplek wordt, ziet er prachtig uit! Blijkbaar zijn de onderhandelingen over menu en prijs nog gaande aangezien het nieuws hier nog niet gepost is. Zet hem op Rob!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.