Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Meestal is de auto overigens binnen 24 uur na publicatie van mijn foto's op dit forum alweer verkocht. Gelieve mijn bericht dan als niet gepubliceerd beschouwen.

Link naar reactie

Neem de cabrio-paraplu maar mee... ;) en een thermosfles met warme chocomelk!! :sHa_biggrin:

1epaasdag2012.gif

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens weeronline geven ze voor het weer zondag in 's Heerenberg een 9

licht bewolkt en af en toe een zonnetje dus maar hopen dat het meevalt

#edit is nu een 8

Link naar reactie

@Ruudoo: van de week waren ook de lunchplek en het eindpunt een 9 waard (heb nu geen zin om het op te zoeken) dus hopelijk blijft het in ieder geval droog. We moeten alleen wel idioot vroeg op om om 9 uur onze date met Henk te halen.. (hé waar is de slaap smilie, nou dan maar deze :wacko: )

Link naar reactie
  • Administrator

Wat ben je toch ook een flapdrol soms hè, de chaos is al compleet voordat de rit begonnen is... :blink:

Ik heb alleen de lunchlocatie doorgegeven omdat ik alleen contact met hun heb gehad en zij mij dat hadden gevraagd.

Je kunt nog mailen, hoop dus dat vertrek en aankomst locatie morgen nog naar de Makro kunnen...

Naast koffie, water en appelsap, zijn ALLE overige drankjes tijdens de lunch voor eigen rekening en dienen gelijk afgerekend te worden (had je die al vermeld? :sFun_whistle: )

Link naar reactie

Naast koffie, water en appelsap, zijn ALLE overige drankjes tijdens de lunch voor eigen rekening en dienen gelijk afgerekend te worden (had je die al vermeld? :sFun_whistle: )

Mag het water heet water zijn voor mijn kopje thee?

Link naar reactie
  • Administrator

Mag het water heet water zijn voor mijn kopje thee?

Jahoor, meld je zondag even bij de eigenaar van een rooie Porsjuh.

Die kookt het water graag voor je, hoef je alleen nog maar de zak erin te hangen :sFun_whistle:

Zo, de routebeschrijvingen zijn af, de TT-files klaar en de vertrek en dinerlocatie inderdaad nog niet geïnformeerd <_<. Onze eerste indicatie was 80 man, dus mogelijk moeten sommigen het e.e.a. een beetje eerlijk delen :blush:

De TomTom/Garmin bestanden komen trouwens zaterdagavond beschikbaar :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

U voelt zich aangesproken? :lol:

;)

Die tt bestanden mag dat van captain chaos

:lipssealed: ...

Trouwens Ruud, een Peugot, wasda? :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Hou je mond Ruud. <_<

Ik zei niks........typte het :lachen:

@Ruud: een Peugot, wasda?

een ding met 4 wielen en een stuur of zoiets

Link naar reactie

Wat ben je toch ook een flapdrol soms hè,

Soms? Rob maar dat weet je toch ... en dat is blijkbaar genetisch bepaald. Daarom moet je alle goedbedoelde toezeggingen bij sommige mensen altijd checken. (Roger heb je nou je post 'morgen ga ik de locaties bevestigen' weggehaald? :blink: )

Ach het komt vast wel goed, we hebben wel vaker met een halve kroket te maken gehad :lol: (komt ze weer met d'r kroketten - ik eet ze zelf niet eens)

Het eten zal wel niet zo'n probleem zijn, ben benieuwd of ze ook genoeg meubilair hebben ^_^ f

Link naar reactie

Mooi resultaat 60+ deelnemers. Het grootste aantal ooit staat volgens mij op 60 dus het lijkt erop dat dit een nieuw record gaat worden. Vinden jullie het ook zo jammer dat ik er niet bij ben? :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.