Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

....- blijft het tegen pasen aan s'nachts vriezen. Met name in het Oosten des lands. Hmm.

Zou vandaag ook koud zijn.

Vanmiddag heerlijk in het zonnetje op terras in de bossen bij Driebergen (Utrechtse Heuvelrug).

Link naar reactie

Lijkt me leuk om weer een keer mee te gaan. :cool2:

Is er nog plaats vrij? We overleggen hier even en willen misschien met 4 Z'tjes komen, kan ik dit morgen laten weten?

Link naar reactie

Mag ik nummer 60 zijn (met diner voor 1)?

Natuurlijk man, leuk dat je komt :thumbup:

Lijkt me leuk om weer een keer mee te gaan. :cool2:

Is er nog plaats vrij? We overleggen hier even en willen misschien met 4 Z'tjes komen, kan ik dit morgen laten weten?

Jij trekt een hele showroom leeg? Ik hoor het morgen wel Maik. Zou leuk zijn jullie eens niet alleen in Duitsland te spreken :cool:

Link naar reactie

Duidelijk dat je niet in de buurt was waar de route gereden gaat worden. Door de brand bij Kootwijk trok er een enorme mistbank over de locatie van diner. (beetje harde wind de verkeerde kant op. Wel droog weer, dat scheelt dan weer wel.

Maar als tip voor de dames onder ons die (nog) niet in de overgang zijn beland, (sorry heren ik weet het zal jullie in 1e instantie natuurlijk een rot zorg zijn (de terugweg (2de instantie) zal je mij dankbaar blijken als je de info wel hebt door gespeeld wanneer je mede passagier een vrouw is)) iets warms aan de voeten dan wel een extra vestje/jasje is geen overbodige luxe! Voor de rest: ....... leuke speeltuin ook!

Link naar reactie

veel plezier met de rit - :cold:

het gaat regenen zeggen ze en dan word ie nat en kan ik weer poetsen ... dus ik blijf binnen op zoek naar een eitje :blink:

De echte reden: <_<

Zit weer op de camping en das het eerste lange weekeind . Nogmaals have fun.... :guitar:

Link naar reactie
  • Administrator

Duidelijk dat je niet in de buurt was waar de route gereden gaat worden. Door de brand bij Kootwijk trok er een enorme mistbank over de locatie van diner. (beetje harde wind de verkeerde kant op.

Ehmmm... jullie hebben toch wel bij de juiste locatie gezeten? Ik heb geen rook gezien in de omgeving Varsseveld gisteren, laat staan mist... Radio Kootwijk ligt ook zeker een kleine 50km van de Radstake vandaan :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

62 auto's best veel voor een beetje chaos :blink:

Toch maar tomtom bestandjes uitdelen voor de rit :sCo_chinscratch:

Link naar reactie

Jij trekt een hele showroom leeg? Ik hoor het morgen wel Maik. Zou leuk zijn jullie eens niet alleen in Duitsland te spreken :cool:

zou je bijna denken ja.

Voor ons 4 keer het complete pakket

vader en moeder rijden samen in 1 Z en boeken een overnachting de avond ervoor, nog suggesties voor het hotel?

Marieke en ik weten nog niet of we allebij appart rijden of met 1 auto. m.a.w. als we elkaar deze week niet het huis uit vechten rijden we samen en anders appart. :sSW_saberfight: Dus dan weten jullie wel hoe laat het is als we appart aan komen... :rolleyes:

Ik spreek matthijs vanavond nog, hij wilde misschien ook mee, dus dat hoor ik straks wel. ik boek het bedrag voor 4 pers. morgen over.

Link naar reactie
  • Administrator

Toch goed beeld Ivo, had ik niet verwacht ga er ook maar eentje bestellen :party:

Link naar reactie

Geinig, bekende wegen. Ik denk: die eindigt bij de pomp in Barendrecht maar nee hoor. :lol:

Ik neem aan dat de knipperende remlichten van de bmw voor je bij 30 seconden door het comprimeren komt?? Ziet er heel vreemd uit.

Link naar reactie

Ik neem aan dat de knipperende remlichten van de bmw voor je bij 30 seconden door het comprimeren komt?? Ziet er heel vreemd uit.

Nee bij het origineel is het ook zo. Geen idee.

Link naar reactie
  • Administrator

Opname frequentie denk ik. Zelfde als dat je met een camera een TV beeld gaat filmen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.