Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ach, je stelt gewoon de lunch- en dinerlocatie in en komt er vanzelf wel. Tip: waarschuw de lunchlocatie dat de eerste mensen om 10.45 aankomen.

@Gersh: leuk dat jullie ook meegaan! Ondanks het feit dat Rob jullie de Europa2 tour door de neus heeft geboord na alle moeite die jullie ervoor hebben gedaan om mee te kunnen... respect voor jullie incasseringsvermogen ^_^

Link naar reactie

Rob is afgelopen woensdag persoonlijk zijn excuses aan komen bieden.. dus we hebben het hem maar vergeven... (dat ie woensdag weer 20 roze polo's heeft gescoord bij de Gant sale vergeven we hem natuurlijk nooit)

Link naar reactie

Zijn er mensen komende vanuit de Randstad die gezamelijk willen oprijden via de A12 richting s'Heerenberg?

Er zou evt bij de grote gele M afgesproken kunnen worden te Houten/Nieuwegein ( naast de A12). Wegrijden rond 08:30/08:45 en we zijn keurig op tijd.

Een ander verzamelpunt is natuurlijk ook mogelijk!

Link naar reactie

......... pal naast de A12

Het juiste adres is waarschijnlijk :Ravenswade 1, 3439 LD Nieuwegein.

Mochten er figuren zijn die over de A15 denderen en bijv vanaf de Goudreinet in kesteren, gezamelijk willen oprijden, lijkt mij dat ook wel leuk

Link naar reactie

@David: nou het is al vroeg genoeg op zondagmorgen dus we gaan niet voor de gezelligheid even omrijden...

@Henk: is goed, doen we! Dan zijn we er al bijna maar ach dan is het vast tijd voor een toiletstop. Tussen 09.30 en 10.00 uur doen?

Link naar reactie

Mooi, dank je. Ik ken mijn gebreken en zorg er gewoon voor dat anderen compenseren en dat doen ze graag, dus geen enkel probleem!

Veel plezier bij de mac, eens zien hoeveel figuren er bij de goudreinet opduiken.

Edit: ik zie net dat er 59 aanmeldingen zijn. Zou er nog een 60e komen?

Link naar reactie

Om 9.30 staat Rob al in zijn eentje klaar om ons met een bloemenslinger, koffie en luxe gebak welkom te heten, Stel voor om 09.00 uur sharp wegrijden.

Da's inderdaad beter Henk.

@ Sledge: leuk! Zien we eindelijk je nieuwe speeltje.

Link naar reactie

41 ...........

42 Lotte3Z 1 personen diner 1x (stapt bij Rob achter het stuur zodat hij kan drinken)

43 ......

Gaat Richelle niet mee?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.