Ga naar inhoud

Leden vergadering z3-z4 club

pampus

Aanbevolen berichten

Een vraagje...

wie gaat er naar de ledenvergadering van de z3-z4 club. Ik weet dat Ruud gaat en ikke dus ook, maar als ik in de aanwezigheidslijst kijk van de z3 club herken ik dus niemand bij naam omdat we hier natuurlijk allemaal onder onze nickname staan.....

Ik vind het leuk om weer wat gezichten te herkennen.....

Ben benieuwd.

Link naar reactie

Was wel van plan om heen te gaan, maar het is in Waalwijk, dat is vanuit het kopje van Noord-Holland net geen 3 uur rijden, moet ook weer terug.

Beetje teveel van het goede op één dag. Ik vind rijden leuk, maar dat is net even te... :unsure:

Link naar reactie

Je quoten, lettertje veranderen, eigenlijk zou dat tot een b@n moeten leiden, maar ik kan er wel om lachen en het oude MG je ook.....tot zondag.

• Like 1
Link naar reactie

Guido, grijp die kans ... ( eerst even lid worden?)

Daar moest je toch minimaal 68 zijn?

anyway, ik voel me hier al gelukkig :lol:

Ik ga misschien wel een keertje naar beek, daar klokte ze een s2000 op 231pk (

Link naar reactie
  • Administrator

Zou wel een stunt zijn. Ik denk dat zijn gezichtsuitdrukking er 1 in de categorie priceless zal zijn. Ik zie het al helemaal voor mij: rammel rammel... doet niets... rammel rammel... WTF???!!! :D

Link naar reactie

Tsja waarom niet, admins of moderators zijn toch niet boven de wet verheven, geintje moet kunnen en het is wel een mooie bank, jammer van die subaru erop, maar zeer leerzaam....

Link naar reactie
  • Administrator

admins of moderators ...

Zeker niet en je hoeft je van mij ook niet in te houden. :lol:

Maar iemand de toegang willen ontzeggen tot het forum dat hij in eigendom heeft klinkt voor mij toch ook een beetje als kraken / occupyen / etc. ...

Link naar reactie

Aanwezig een kleine 50 a 60 leden met partners, rond de 20 Z4, waaronder het wegenwacht gele gevaar uit den haag van de dealer en een kleine 15 z3 waaronder slechts 1 z3 :m: coupe.

Inhoudelijk is er gesproken over een naamswijziging van de club naar z3 en z4, waarbij de eis geldt dat als de z4 eventueel voor zich zelf begint de daarbij gemaakte kosten, voor specifiek de z4, terug gevorderd worden.

Er komt een nieuwe website van de club conform richtlijnen van BMW (nieuwe beeldmerk oa) om een BMW gecertificeerde club te blijven.

Er wordt een reisburo ingehuurd voor het voorschieten en incasseren van geld voor buitenlandse ritten zodat de club geen financieel risico loopt met annuleringen van leden die uiteindelijk toch niet deelnemen aan die rit. Organisatie van de rit blijft in handen van clubleden, gaat dus alleen om het financiele risico. Reisburo ontvangt daar dan een vergoeding voor.

Het smoelenboek van de site werkt niet lekker, leden gebruiken het niet, toekomst van het smoelenboek wordt bekeken na het opleveren van de nieuwe site.

Op de site staan deelnemers die meedoen aan een bepaalde rit, dit kan leiden tot ongewenst huisbezoek. Dit gedeelte liever achter een log in scherm zetten. Wordt ook bekeken bij de nieuwe site.

Er was prima koffie, lekkere broodjes, kroketten en tomaten soep.

Er was een demo van de rollentest bank, een rondleiding door de winkel van Autosportcompany en een rondleiding in de garage en een borreltje achteraf (die heb ik gemist)

Zo voldoende inhoudelijk ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in