Ga naar inhoud

Even Voorstellen En Een Vraagje

Aanbevolen berichten

Hallo, de echte naam is Sander van Hoorn en sommigen van de aanwezigen hier zullen me al kennen van de ritten in brabant /belgie afgelopen zomer als de bijrijder van moozz. ( ik was dus toepasselijk moozz 2 genoemd.)

Was leuk, en zal zeker meer meegaan.

Zelf zoek ik al een tijdje naar een leuke z3 of z4, ook op dit forum, maar nu kwam ik dit tegen;

http://www.autotekoop.nl/occasion/bmw-z4-roadster-30i-688883/details

Omdat ik zelf weinig ervaring hierin heb en hier wel mensen zitten met wat meer kennis, dit kan toch bijna niet anders dan oplichting zijn?

3 liter, een mooie kleurstelling en net geen 80.000 op de teller. Ook dat de aanbieder anoniem is en je alleen kan mailen doet alarmbellen rinkelen.

Wat denken de experts hiervan?

Met vriendelijke groeten,

Sander van Hoorn

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Sander welkom op het forum, wat betreft de advertentie, iedere weldenkende Nederlander weet dat dit niet kan. Heb bij mijn zoektocht

naar een ZZZ ook diverse keren contact gehad met zogenaamde Engelsen, echter na ff googelen kwam je er al snel achter dat hier wat niet goed

zat. Ook hier ging het dan met name over Nigerianen welke met gebrekkig engels je geld afhandig proberen te maken. Bij de verkoop van mijn motor

werd ik gevraagd om de motor op te sturen naar een onduidelijk adres ergens in Engeland aangezien de koper op de internationale vaart zat. Wat mot je dan met

een motor kun je je afvragen. Heb hem later bestookt met een mail bombardement hierna was het gezeik afgelopen :rant: :rant: :rant:

Wat betreft de aankoop van een BMW, goed kijken en informeren dan kun je voor weinig een mooi exemplaar krijgen. Succes.

Link naar reactie
  • Administrator

Welkom Sander!

In algemene zin geldt natuurlijk dat als het (veel) te goed is om waar te zijn dat het doorgaans ook is. Mocht je nog eens twijfelen: mail gewoon de adverteerder en je weet het. Dit soort lui zijn er op uit om zo snel geld te verdienen en zitten dan ook doorgaans redelijk boven op hun mail. Na het eerste antwoord (doorgaans binnen een halve dag) weet je meteen wel of het oplichting is of niet: bij een verhaal over dat de auto in het buitenland staat maar nog op Nederlands kenteken kun je meteen ophouden...

Link naar reactie
  • Administrator

wel een geldig kenteken...

Klopt als een bus Wilhelmus! Maar dat zegt helemaal niks; bijna al deze advertenties zijn qua foto's en omschrijving zuivere klonen van wel normale advertenties: des te vervelender voor de personen die de echte advertentie hebben geplaatst ...

Link naar reactie
  • Administrator

If it feels like shit, you don't have to actually eat it to know it's shit..

Niet van eten, maar voor de zekerheid nog wel even aan die drol voelen dus? :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in