Ga naar inhoud

Tour D'Asperge editie 3


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdag de gehele route gereden, de eerste lange rit met mijn nieuwe "Roadster" :clapping:

Ik heb er van genoten, het is een prachtige rit geworden. Zeker weten dat jullie ook gaan genieten.

Mooie vergezichten, heuvels, bossen, water, natuurschoon, alles zit er in.

Het is gèèn "scheur-rit", daar hebben we andere ritten voor :lol:

Hans was er niet bij, die moest aan de garage klussen :muur: de boel moet toch op orde zijn 28 mei <_<

Pas vandaag zijn ze met metselen gestart, kun je voorstellen wat een stress die jongen heeft?

Ik hoef nog lang niet te starten met asperges schillen.

Link naar reactie

Afgelopen zaterdag de gehele route gereden, de eerste lange rit met mijn nieuwe "Roadster" :clapping:

Ik heb er van genoten, het is een prachtige rit geworden.

Ik hoef nog lang niet te starten met asperges schillen.

Wij kijken er naar uit.

En wat dat asperges schillen betreft:

Tegen die tijd is hans klaar met de garage en kun je dat hem laten doen ^_^

Link naar reactie
  • 2 weken later...

ZZZ/ZZZZ vrienden

Als het goed is hebben alle deelnemrs een PB/"algemeen"bericht ontvangen.

Behalve Rob, die heeft zijn mailbox vol en heeft het ZEER persoonlijk ontvangen

Laat het even weten indien ik je heb overgeslagen.

GreetZZZ/ZZZ en tot de 28-ste!!! <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Behalve Rob, die heeft zijn mailbox vol en heeft het ZEER persoonlijk ontvangen

Waarvoor dank! ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dit is toch echt wel de meest saaie "Evenementen Topic" die je op dit forum aan kunt treffen :muur:

Al die "Forummers" zijn lekker aan het "chatten" op het Forum".

Wat wij wel hebben; we bieden jullie de meest onvergelijke 'Asepergetour/rit/Diner.

Wij benijden jullie :guitar: daar hebben wij geen tijd voor; maar wij hebben onze eigen lol :rant:

De garage voor onze ZZZ/ZZZ is bijna klaar.

En... als je maar wel weet dat die "Tour d' Asperge" De Allerlekkerste :sFun_whistle: rit van het jaar wordt (of is :clapping: )

Super om te vernemen dat er zoveel "Asperge" liefhebbers zijn, daarom trekken we alles uit de kast om alle "SPAREL DRIVERS' een perfecte dag en een super "Asperge Diner" te bezorgen.

Het is bijna zover; wij zijn ontwaakt uit onze winterslaap.

GreetZZZ/ZZZ

Hans & Gillaine

p.s. "watch the dog; he will join us"

Link naar reactie

Nou..ben me suf aan t zoeken naar een hotel of bed&breakfast..iedere keer de melding: "we zijn al volgeboekt!"... <_< (ja..tis ook pinksteren hè..)

Vanavond volgende poging.. misschien een grotere plaats aanhouden? Gillaine, welke grote steden of plaatsen zijn het eerste in jullie omtrek?

Link naar reactie

Gillaine, B&B te Maasduinen (had ik nog niet gezien in het openingstopic... :muur: ) heeft voor ons nog een slaapplekje voor 2 nachtjes! :punk: Dat is lekker dichtbij! :)

Link naar reactie

Mijn vriendin kan helaas niet mee omdat we geen oppas voor de kleine hebben maar mijn broer wel. Dus het wordt Peter en Henk i.p.v. Claudia en Peter. Tot 2de pinksterdag!

Link naar reactie

:clapping: Van Harte Gefeliciteerd Claudia & Peter!

:groupwave:

Wat is het geworden? Alles goed met mother & child?

Misschien leuk om het geboortekaartje even op het forum te zetten, ik ben best wel nieuwsgierig hoor.

Jammer dat Caludia niet mee kan komen, Maar Henk, welkom, join the rit.

Tot volgende week!!

Link naar reactie

Dank je wel! Het is een meisje geworden: Elize. Geboren 6-4. Ik zal binnenkort haar geboortekaartje plaatsen.

Ook zonder kaartje, heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Elly en ik wensen jullie veel geluk en plezier in de toekomst met haar.

Vergeet niet foto's van haar mee te brengen, zodat wij haar allemaal kunnen bewonderen.

Link naar reactie
:wacko: veels te lang!! 6 nachtjes nog.. :rolleyes: De weergoden doen hun best nu... als het maar zo blijft! :thumbup::sFun_banana2::cool:
Link naar reactie

Ik zou graag nog meedoen! Zelfs met diner, voor twee personen. Lukt dat nog?

Hi Rolf,

je hebt inmiddels een PB-tje, sorry voor de late reactie, ik zat in de lappen mand.

Je bent van harte welkom mee te rijden en te dineren.

Volgens mij houdt "Olivier" niet op met dansen :sFun_banana2: ; het weer voor maandag is toch echt waar we op zaten te wachten.

Vanwege die perfecte weersvoorspelling durven we het dan ook aan om meer mensen te ontvangen in ons stulpje.

Nu zijn we overtuigd dat je niet met het bord onder de hemelwater afvoer staat :lachen:

We count you in, welcome ;)

KR/G

Link naar reactie
  • Administrator

Oh oh, als dat maar goed gaat dan, dit is de goden verzoeken haha

Ik kom mogelijk niet alleen maandag... let you know asap!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.