Ga naar inhoud

Cursus Driften....

Sjonnie Kroket

Iemand belang?  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Even polsen of er interesse is

• Ja, voortaan lekker driftend door de bocht
      20
    • Nee, geld verkwisting en dat mag niet van het thuisfront
      5
    • wel belang/geen belang ik twijfel
      2

Aanbevolen berichten

Hmmm, ik zou graag komen maar de beide voorgestelde data kan ik dus niet, ben ik bezig met zeilwedstrijden.....Dus ik meld me bij deze af, sorry

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Allen, ik zie verschillende wensen voorbij komen. Voor alles is natuurlijk een oplossing :)

How about this: op zo. 24 juni en za. 30 juni hebben we driftcurssusen gepland staan. Om de kosten binnen de perken te houden zou ik voor willen stellen dat jullie meedoen op een van deze dagen samen met andere drift-liefhebbers.

Ik kan jullie dan het volgende aanbieden:

• Een halve dag voor een eigen auto met 1 bestuurder: Eur 125,-; extra rijder Eur 30,-
  • Een hele dag voor een eigen auto met 1 bestuurder: Eur 225,-; extra rijder Eur 30,-
  • Een halve dag driftsport-auto; per deelnemer: Eur 285,-
  • Een hele dag driftsport-auto; per auto: Eur 560,-; extra rijder Eur 30,-

Alle bedragen zijn inc. BTW. Als jullie met een groep van min. 10 auto's komen, dan kunnen we nog wel wat regelen.

Bepaal zelf maar welke dag jullie gezamenlijk het beste uitkomt, en ik reserveer het aantal plaatsen voor die dag !

Dit is wat we nu aan opties hebben staan. En wat betreft planning: zie het bericht van Sjonnie een paar posts terug. Iets voor jou om het op te pakken? ;)

Ik kan vooralsnog op beide data.

Link naar reactie

Bovenstaande mogelijkheden zijn er natuurlijk nog steeds ! Jammer genoeg nog niet zo veel reakties hier voorbij zien komen.

Het allergaafst zou ik het vinden om een ochtend of middag met alleen maar Z3's te organiseren en jullie allemaal de nodige 'dwarse' ervaring op te laten. Dan moet je echter wel zo'n 15 auto's bij elkaar zien te krijgen. Anders krijg ik het qua kosten niet rond.

Heini

Driftsport.nl

Link naar reactie

De hoop om een dag(deel) met enkel Z3's te doen had ik eigenlijk al vrij snel opgegeven, aan de activiteit in het evenementenforum te zien vinden de meeste forumleden toerritjes en koffiedrinken leuker dan driften.

Hoe gaat het in z'n werk als we met een aantal mensen met een van de reguliere driftcursussen mee willen doen, kunnen we ons gewoon los opgeven?

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Reanimatiepoging #5:

Volgens mijn planning zou ik zondag 24 juni kunnen. Zijn er nog meer belangstellenden die zich evt voor die dag aan willen melden? Maken we er gewoon een Z3 mini-meet / driftdag van.

edit: volgens de planning op driftsport.nl is de 24e voor halve dagen en de 30e voor hele. Daarbij zijn er op de 24e zowel 's ochtends en 's middags nog 4 plaatsen vrij om te rijden met je eigen auto. Heini, kan er de 24e ook de hele dag gereden worden of zitten we dan aan een halve vast?

Link naar reactie

Maken we er gewoon een Z3 mini-meet / driftdag van.

maar ik heb een z4..... :(

24 juni kan en wil ik wel.

Liefst de hele dag (kosten waren 225,- geloof ik?)... en anders alleen een dagdeel...

De 30e kan ik geloof ik ook (zijn ook nog een hoop plaatsen)

Link naar reactie

Zolang de achterwielen maar willen..... :) Z4 is natuurlijk ook prima.

De 24e juni hebben we beginnerscursus. We starten dan met de driftbeginselen en daarna een parcours. Op de 30 juni beginnen we direct met verschillende parcours.

Als je nog niet eerder hebt gedrift met deze auto, dan is het raadzaam de beginnerscursus te doen.

Je bent natuurlijk voor de hele dag welkom. Kosten voor een hele dag zijn inderdaad Eur 225,- voor auto met 1 bestuurder. Extra bestuurder Eur 30,-

Alleen een ochtend of middag is Eur 125,-

Link naar reactie

De 30e gaat voor mij helaas niet lukken dus dan zal het voor mij ook de 24e 's middags worden. Ik zal de inschrijving binnenkort definitief maken, dan heb ik in ieder geval één van die vier vrije plaatsen die over zijn.

@Guido

Oja das waar ook he. Z4's zijn natuurlijk ook zeer welkom, een ratjetoe is het toch al die dag ;)

Link naar reactie

Dat is toevallig.

Ik had mezelf enkele weken geleden al aangemeld voor 24/05 samen met mijn vriendin.

Leuk om dan gelijk wat medeforummers te ontmoeten!

Link naar reactie

hmm die naam kan ik niet plaatsen (maar ik ken ook niet zoveel mensen).

Echter als ik googel kan dat plaatsje wel eens vrijkomen:

http://link.marktplaats.nl/557143866

:schater:

Ha, dat ben ik inderdaad.

Ben er gewoon bij, als Z3 weg is tegen die tijd kom ik met een Z4.

(of een Camper :) )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hahaha, deze niet, Fiat Ducato Camperbus uit ´84. Niet bepaald een racemonster.

Peekaatje of 80 toen ie de fabriek uit kwam, zullen er nog max 70 van over zijn denk ik.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Schiet al aardig op, wie zijn er uiteindelijk bij volgende week zondag (24-06) ?

Link naar reactie

Ben erg benieuwd naar je Racemonster Guido. :punk:

aangepast door Jero
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.