Ga naar inhoud

mistlamp vraagje

RudiDan

Aanbevolen berichten

nu zoek ik al een tijdje hoe ik mijn mistlampen kan aan en uitzetten bij gewoon licht.

als ik de stadslichten aanzet kan ik de mistlampen aan en uitzetten bij gewoone en grootlichten gaan de mistlampen automatich mee aan

is dit op te lossen mijn z is oorspronkelijk een duits model

dank op voorhand

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wehebben het niet over hetzelfde denk ik

als u de schakelaar bedoeld voor aan uit mistlampen dan heb ik een dubbele

ik dacht met verlichtingschakelaar de knop om de lichten aan te zetten

welke is het die dan niet de juiste zou zijn

grz

Link naar reactie

update

soory voor late reactie maar even ziek geweest .

dus de oude schakelaar eruitgehaald kon niet meer zien of het de juiste was dan maar een nieuwe gaan halen.

probleem blijft het zelfde de mistlampen blijven aan samen met de grootlichten.

dus vraag ik of iemand de beschrijving heeft als u de mistlampen achteraf inbouwd denk ik het probleem moet zoeken bij de bekabeling aan de relais.

ik houd u verder op de hoogte groeten R

Link naar reactie

Hallo Rudi,

Ik heb je een PM gestuurd, moet alleen je adres even hebben dan stuur ik je de handleiding in het Nederlands toe met de onderdelen lijst.

Groet Theo

Voor nog meer liefhebbers voor een inbouwhanleiding (EBA), als het goed is komt hij binnenkort wel bij Ad wel in de lijst, zal hem daar heen sturen.

Link naar reactie
als het goed is komt hij binnenkort wel bij Ad wel in de lijst, zal hem daar heen sturen.

Als je deze handleiding stuurt komt hij bij de How-to's op mijn site te staan. :wave:

Grroeten

Ad

Link naar reactie

laatste update.

probleem opgelost er was een verkeerde relais gestoken.

mijn dank vooral naar theo via de handleiding die hij heeft opgestuurd heb ik alles kunnen controleren en in een mum van tijd was het opgelost

dank theo

Mvg rudi

Link naar reactie

Mooi Rudi, fijn dat het gelukt is en zo zie je maar weer wat het grote voordeel en de toegevoegde waarde van het forum is, de handleiding met onderdelnlijst staat inmiddels op de site van Ad.

:thumbup:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Ja, die heb ik gaan halen bij bmw, (61.31 6901 957) maar denk dat daar een fout in zit, één van de twee knopen blijft niet ingedrukt...die van mistlicht van achter.

Moet morgen toch naar dealer, zou misschien in de relais zijn, moet relais (61.36 8353 447) hebben.

Heb hier klassieke relais liggen...en daar blijven ze mee branden. Ik hoor de relais aan klikken, maar blijft stroom op zitten.

Morgen eens meten: zou 12 volt moeten meten op 30-86-87 massa op 85.

Gr, meca.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in