Ga naar inhoud

New member...First Z4, first questions

Aanbevolen berichten

Hallo Bimmer of Beemer fans(die laatste klinkt beter). :thumbup: Na 2 slk's waarvan de laatste me nooit helemaal bevallen is komt hopelijk binnenkort mijn eerste Z4.

Vandaar mijn aanmelding op dit Forum

Naar de naam Bert luister ik prima, ben 49 jaar en woon in het brabantse Laarbeek.

De Z4 zou mijn 5e 2 zits cabrio worden na een MG en een MX5

Het is een 2004 2.2 automaat, en ik weet nog helemaal niet van deze auto's. :cheers: Ik hoop dat hij het net zo goed doet als de normale 3 serie die mijn vrowu met veel plezier rijd en ik hop dat het verbruik binnen de perken blijft.

Ik vind het leuk om wat details aan de auto te veranderen zodat hij wat persoonlijker wordt. Ebay is hiervoor vaak een goed zoekpunt.

ik zal nog met veel vragen komen, de eerste stel ik meteen. Hoe ga ik met mijn stoffen kap de winter doorkomen??? en heeft iemand nog een winterset of 16 inch velgen te koop ?

Je mag dit rechtstreeks mailen aan bertjeschepers[at]gmail.com

Groet Bert :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

hey bert welkom hier,zoek maar eens een beetje het forum door dan vind je vast veel antwoorden op je vragen.

misschien moet je beginnen met het aanschaffen van een hardtop??

stoploss heeft er een te koop!

een zwarte past zowat overal bij!

Link naar reactie

Welkom op het forum :rolleyes:

Wat het stoffen dak betreft,het mijne wordt 12 jaar en is nog in perfecte staat,winter en zomer mee gereden en nooit een hardtop gehad.(156000km gereden)

Link naar reactie

Nou een hardtop is zeker gewenst. Ik ben hier in Dubai vandaag 2 maal een Z3 mogen zien 28 graden en de kap dicht. Wel een heel bijzondere witte. Rijden wij met 13 graden met de kap open in Nederland hier nog geen open gezien. Bizar gewoon. Gisteren zelfs een Z3 met een hardtop het wordt hier tenslotte winter. En dan kan de temperatuur wel eens zakken onder de 25 graden. Toch reden om een sjaal en een muts te kopen. Of ben je dan zelf al een muts?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in