Ga naar inhoud

Zéér mooie Z4

Aanbevolen berichten

Deze ZZZZ is te koop , is een kennis van mij , wagen is in uitzonderlijke staat. Vraagprijs is 19000 € , maar voor 18000 neem je hem zeker mee , en als je goed kan onderhandelen gaan er van die 18000 wel enkele honderdjes af.

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/bmw-z4-2-0-58910357.htm

op vraag van....

Prijs: 19000eur Plaats: eeklo 9900 ( Belgie )

Bouwjaar: 2005 Voertuig: Cabriolet Brandstof: Benzine Versnellingsbak: Manueel Kleur: Zwart Vermogen: 150 Aantal deuren: 2 Aantal versnellingen: 6 Aantal cylinders: 4 Aantal zitplaatsen: 2 KM stand: 83000 CO2 Uitstoot: 176 Gemiddeld verbruik: 7.5

Accessories: ABS, Airco, Airbag, Alarm, Centrale vergrendeling, Getinte ruiten, Cruise control, Mistlampen, Verwarmde zetels, Lederen bekleding, Licht metalen velgen, , Elektrische ruiten, CD/DVD-speler, Traction control, Xenon Lampen

Uitzonderlijke staat, gebruik als 2e wagen, niet van nieuw te onderscheiden.

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Toch wel: de 2.0i is vanaf 2005 op de markt ... Het is ook meteen de enige Z4 motor die bij de facelift niet aangepast / vervangen is.

Link naar reactie

Volgens mij is dit niet helemaal volgens de policy:

- Type van je Z

- Bouwjaar van je Z

- km stand

- Een duidelijke omschrijving (denk aan mods, extra's, history, onderhoudsboekjes)

- Een aantal foto's

- Een richtprijs

Een verkoop topic met alleen een link als verwijzing naar een website wordt gedelete...

Op persoonlijke noot vind ik deze z4 overigens ontzettend duur -hoe goed ie er ook uitziet-, temeer het een 2.0 is met weinig opties (geen navi, geen hifi prof (althans niet vermeld) en ook nog eens op belgisch kenteken zoals ie op de fotos staat (dus bpm bijbetalen).

Ook vraag ik me af wat ik onder de 'dvd speler' moet verstaan, aangezien er geen scherm in zit.

Link naar reactie
  • Administrator
Ook vraag ik me af wat ik onder de 'dvd speler' moet verstaan, aangezien er geen scherm in zit.

Ik heb ook geen scherm maar wel een DVD speler ;)

Link naar reactie
Volgens mij is dit niet helemaal volgens de policy:

Het is ook niet volgens de policy om, zonder dat je de auto gezien hebt, maar gelijk te roepen dat hij te duur is.

Ik ga er vanuit dat toekomstigen kopers dat zelf wel kunnen vergelijken. (strenge modmodus aan)

Wel terecht dat je er op wijst dat er nog BPM bijkomt (complimerende modmodus aan)

ps, kruisende postings gecorrigeerd.

Link naar reactie

Ik roep ook helemaal niet gelijk dattie duur is; Ik roepschrijf gelijk dat de advertentie niet volgens de policy is. Daarna pas roepschrijf ik dat ik 'm duur vind, en die reden onderbouw ik ook.

Ook kan ik nergens in de policy vinden dat dat tegen de policy zou zijn; temeer ik die mening onderbouw.

Ik heb ook geen scherm maar wel een DVD speler ;)

Dan luister je naar films?

Of gebruik je dvd (ram/rom/+r/-r/whatever) als opslagmedium voor mp3's (in dat geval zou het een dvd-mp3 speler zijn)

Link naar reactie

Wat u wilt dat u niet geschiedt, doe dat ook een ander niet.

m.a.w. Stel jij biedt een auto te koop aan voor een prijs en ik onderbouw gelijk publiekelijk dat het te duur is. Zou jij dat leuk vinden?

Ik heb een forummember wel eens per PM, een dergelijke mail gestuurd. De brave borst heeft daarop zijn prijs aangepast.

ps, had mn vorige post al gecorrigeerd voor dat jij reageerde.

@ Mods (Mohikaan)

Feit is wel dat Guido gelijk heeft qua advertentie policy. Ik vind dit nu niet bepaald een heldere en duidelijke advertentie!

Feit is dat Guido nooit gelijk heeft ;) Wat betreft dit geval, Tony(Bojan) wijst er eigenlijk alleen maar op dat er een Z4 tekoop staat en er over de prijs valt te onderhandelen).

Link naar reactie
Feit is dat Guido nooit gelijk heeft :D Wat betreft dit geval, Tony(Bojan) wijst er eigenlijk alleen maar op dat er een Z4 tekoop staat en er over de prijs valt te onderhandelen).

In dat geval hoor de post thuis in DIT topic.... ;)

Link naar reactie

Ten eerste is het hier niet de eigenaar/verkoper zelf die 'm aanbied, en ten tweede zou het raar zijn als je op een forum niet je eigen (onderbouwde) mening in alle respect zou mogen ventileren. Het is niet alsof ik hier heel naar op de man speel ofzo. Ik geef gewoon aan dat dit mijn mening is, en geef aan waarom ik dat vind.

En de verkoper zelf is immers ook vrij om toe te lichten waarom deze prijs in zijn visie wel verantwoord is.

Dat lijkt mij 1 van de bijkomende features van het te koop aanbieden op een forum. Als je geen wederwoord wil hebben moet je 'm alleen op een advertentiesite zetten zoals marktplaats. Daar kunnen mensen niet op de advertentie reageren.

Maar goed, da's mijn mening, en ik kan dus niets in de policy vinden dat dit niet toelaatbaar zou kunnen zijn. Ik vind namelijk niet dat ik hier deze auto afkraak ofzo, ik vermeld alleen dat ik 'm duur vind en waarom ik dat vind. Als ie voor dit bedrag op nederlands kenteken zou staan zou dat bijv. een heel ander verhaal zijn.

Ik wil ook helemaal niet de verkoop belemmeren ofzo.

Link naar reactie

Soms heb ik gewoon zin om stampij te maken, het laatste woord te hebben en Guido op zijn plaats te zetten ;) .

Deze auto is van 2005. Er komt ca. €. 4000 BPM bij, dan kosttie ca. 21.500

Dit is m.i goedkoper dan de autos uit 2003 die hier te koop aangeboden worden voor 20.000.

En wat 2 jaar leeftijd verschil uitmaakt, moet je maar eens controleren in de showroom van een BMW dealer.

Jullie hoeven niet publiekelijk excuus te maken. Mag ook per PM :D

Link naar reactie
Dit is m.i goedkoper dan de autos uit 2003 die hier te koop aangeboden worden voor 20.000.

Die vind ik ook allemaal veel te duur ;)

Of mag ik dat niet meer zeggen? :D

Ik ventileer overigens ook maar ff mijn mening dat ik het belangrijker vind dat forumleden hier voor een net prijsje een z4 aanschaffen dan dat niet forumleden hier voor een zo hoog mogelijke prijs een z4 verkopen. :sleepy: (om maar ff door te zagen over mijn post)

Deze auto is van 2005. Er komt ca. €. 4000 BPM bij,

Ik denk dat voor dit exemplaar eerder iets van 2000 euro aan bpm verschuldigd zal zijn ipv 4000 euro

ff afhankelijk van de opties en de maand van 1e tenaamstelling, maar aan 4000 euro zal je absoluut niet komen.

De regeling 2011 zal voor deze auto waarschijnlijk voordeliger zijn vanwege de relatief kleine motor. Daar heb je dus in dit geval aanzienlijk voordeel mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.