Ga naar inhoud

Raampje softtop laat los


Evelien

Aanbevolen berichten

De buitenkant van het raampje in de softtop heeft een plastic afwerk randje waaronder de stof van de softtop vast zit. In een van de hoeken is de stof onder het randje vandaan. Mijn pogingen om het vast te lijmen hebben niks opgeleverd. Het raampje lekt gelukkig nog niet, maar het irriteert me wel. ;)

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Gr. evelien

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bekend probleem, meestal kun je het met je nagel weer terugstoppen door er even langs te gaan.

Maar het laat weer los wanneer je de kap open en weer dicht doet.

Of dichtkitten de oplossing is vraag ik mij af.

Link naar reactie

Ik heb het een paar jaar geleden gewoon opgelost met bisonkit, tot op heden zit het nog steeds goed!!

Ik heb dubbelzijdig tape eerst geprobeerd, maar dit liet op een gegeven moment toch los, op een gegeven moment ging de stof zelfs iets rafelen. Bisonkit is volgens mij de oplossing :rolleyes: .

Gr. RJ&S

De buitenkant van het raampje in de softtop heeft een plastic afwerk randje waaronder de stof van de softtop vast zit. In een van de hoeken is de stof onder het randje vandaan. Mijn pogingen om het vast te lijmen hebben niks opgeleverd. Het raampje lekt gelukkig nog niet, maar het irriteert me wel. :blink:

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Gr. evelien

Link naar reactie
Hoi Evelien,

Ik lees dat deze lijm een prima oplossing is.

Hoi Cor,

Ik lees in de handleiding van de Pattex lijm dat het stofvrij moet zijn. Hoe stel je je dat voor met een stoffen dakje? :kisstogether:

Pattex: Het te verlijmen materiaal moet droog stof- en vetvrij zijn.

:rolleyes: Paul

Link naar reactie

Misschien kledinglijm een optie ... Wash'n wear glue :wave:

Is kleurloos en blijft in de was ook gewoon zitten, .. :thumbup: verkleef het naar de rits toe.

Dat randje valt dan niet meer zo op... het kunststof randje blijft dan beter zitten omdat de stof niet op kan krullen of onder de rand uit kan komen.

Het verlijmen van die kunststofrand aan je stof zal lastig zijn omdat door verschil in eigenschap, de kans ..llet wel de kans bestaat dat het alleen maar lelijker word.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.