Ga naar inhoud

achterruit vervangen Z3

judith

Aanbevolen berichten

Ivo,

stuk is de ruit gelukkig niet, maar wel helemaal bekrast, vind ik persoonlijk niet zo mooi :sFun_whistle:

ik heb er al veel gelezen over hoe dit moet, dus als er nog wat plaats is in de garage van jou oma ......of liever buiten??? :lachen:

gr

Link naar reactie

Als hij helemaal bekrast is, is polijsten misschien een optie? Is goedkoper dan het vervangen.

Ruit kost nieuw 200 Euro zoals je wellicht gelezen had.

Langskomen mag natuurlijk altijd, maken we er een klusdagje van met z'n drieen haha!

Kan ik gelijk je veerpootbrug monteren. :lol:

Hoe is het met de radio, bevalt hij goed?

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Polijsten is misschien ook mogelijk, wil hem graag krasvrij hebben

Wat de radio betreft, is toch niet zo makkelijk in bediening en krijg het geluid niet goed ingesteld, geen idee hoe dit komt, heb al vanalles geprobeerd

gr

Link naar reactie

bedankt voor die achterruit-link,

in die ruit is ook een grotere/bredere "streep" waar hij plooit als de kap open gaat, zou dat daar ook mee weggaan?

radio te koop is geen optie, was niet echt goedkoop

demo-modus is uitgeschakeld

maar de bassen krijg ik niet mooi ingesteld, ga me daar nog eens mee bezig houden

gr

Link naar reactie

Wellicht een subwoofertje monteren?

Die plooi krijg je er denk ik niet mee weg. Dit komt door het vouwen.

Je hebt helaas de inkoopactie gemist: ik heb afgelopen zomer de originele BMW beschermdoeken voor het ruitje uit de VS ingekocht en verkocht op het forum.

Link naar reactie

Klonk die vorige radio hetzelfde Eddy?

zo ja, kan het zijn dat de speakers gewoon niet beter klinken,

klonk het met de vorige radio wel prima kan het de instelling of de beperking van je huidige radio zijn.

wat is het merk en type?

aangepast door coot
Link naar reactie

Achterruitjes zijn wel gewild, ik zoek er ook nog een maar twijfel nog want met kap openrijden doe ik toch vaak dus zie het raampje amper.

Link naar reactie

heb vandaag het nieuwe ruitje binnen gekregen, van Memlink,later mogelijk nog wel een foto

ziet er prima uit, had gevraagd wat het verschil was tss de verschillende ruitjes,antwoord: de goedkopere zouden

verkleuren en zacht worden :blink: deze ad. is inmiddels verwijderd, nadat ik vroeg waarom hij ze dan te koop aanbood,als je

dan naderhand klachten zou krijgen, heb dan natuurlijk de duurdere versie besteld, na het volgende antwoord

""

We leveren aan u een top kwaliteit ruit zoals origineel. Als u een originele ruit wilt bestellen met BMW logo, dan zal u een ruit bij de BMW dealer moeten bestellen, dit is dan ook het enige verschil(en de prijs natuurlijk!.

De ruiten van mindere kwaliteit werden onder kostprijs aangeboden. Als wij ruiten voor verschillende prijzen aanbieden is het ook erg aannemelijk dat er kwaliteitverschil in zit, daar wijzen we ook elke klant op.

Mocht u nog vragen hebben,dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

""

Nu het ruitje er nog inkrijgen, Ivo,hoor je mij al aankomen :sFun_whistle:

aangepast door rscl
Link naar reactie

Ja hoor, is geen enkel probleem. :lol:

Jack en ik gaan sowieso op 30 maart klussen, dan staat er een Vanos revisie op het programma, samen met een nieuwe waterpomp, thermostaat en carterontluchting en montage gereviseerde startmotor. Dus neem je pen en papier mee, je gaat veel leren die dag. :lachen:

Mijn ruitje ligt al klaar overigens...dus wellicht kunnen we op 30 maart die ruitjes erin zetten. :punk:

Link naar reactie

Kwestie van vroeg genoeg beginnen en laat eindigen :lol: Daarbij zorg ik dat het voorwerk al allemaal gedaan is.

Dus het klepdeksel is er dan al helemaal af. Kunnen we meteen aan het :drank: , daar hebben we onze Belgische maat dan weer.

Die kan goedkoop Stella Artois inslaan :sFun_nahnahna:

Link naar reactie

Die kan goedkoop Stella Artois inslaan :sFun_nahnahna:

Dan kun jij tegen de middag al niet meer op je benen staan en hangen die ruitjes waarschijnlijk los te flapperen, als ik terug rijd. :clown::Ghelyon:

aangepast door rscl
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in