Ga naar inhoud

Z3 2.8 roadster 1997

Aanbevolen berichten

Mooie artic zilver z3 te koop inruil compact is mogelijk Heeft 93000km gelopen.

2e eigenaar gewoon een mooie auto met 18 inch alpine velgen hardtop enz.

voor vragen kan je mij gewoon bellen of mailen

tel.0629621995 emailadres goudhuisgmail'at'gmail.com

schade en roestvrije auto Gewoon te klein voor mijn hobby.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Er wordt de laatste tijd herhaaldelijk, behulpzaam(!) op gewezen dat de verkopers niet alleen een link moeten plaatsen maar ook info's en fotos.

Het zal mij een worst wezen :fiew: .

Als ze zelf de moeite niet nemen om hun auto goed te presenteren, moeten ze het zelf maar weten ;)

Als ik in de markt ben om een auto te kopen, kijk ik toch wel op de div. autosites en kom ze, misschien, (in het bos van 500) vanzelf wel tegen.

Link naar reactie
Er wordt de laatste tijd herhaaldelijk, behulpzaam(!) op gewezen dat de verkopers niet alleen een link moeten plaatsen maar ook info's en fotos.

Het zal mij een worst wezen :unsure: .

Mij niet :rolleyes: Als je het forum wil gebruiken voor de verkoop van je auto kan je best wat tijd in een advertentie stoppen.

Link naar reactie
Ben benieuwd wat jouw hobby dan is en hoe groot het moet zijn? :rolleyes:

Mijn Hobby is modelvliegtuigen en die passen niet in mijn z3 jammer,en wat de optie`s betreft alles zit erop behalve een automatich dicht en opengaand dak

kleur interieur violet leer. gewoon even bellen ,en eventueel laten testen bij ruud geen probleem vraagprijs 10750 euro niet ingevoerd.

groetend john. :unsure:

Link naar reactie
Het word inderdaad op prijs gesteld om foto's en een vraagprijs toe te voegen aan een advertentie.

Daarbij nog een optie lijstje en de boel is compleet

...... Laten we wel wezen .... In het bos van 500+ te koop staande Z3 tjes, zou je jezelf moeten willen onderscheiden ...

Foto`s zijn bedriegelijk als ik iets wil kopen ga ik toch eerst zelf kijken .

Ben gewoon een slechte verkoper maar de auto is okè. :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.