Ga naar inhoud

ramen slaan snel aan

Aanbevolen berichten

de ramen van mijn z3coupe slaan nogal snel aan en gaan dan maar moeilijk weg met airco en kachel op vol! iemand tip? heb de ruiten goed schoongemaakt met ontvetter maar het helpt bijna niet!

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk even goed of je niet ergens een lek rubbertje (kop hem er maar in Huub :rolleyes: ) hebt. Dan komt er toch teveel vocht binnen om met de blower weg te werken. Vochtvreter kan wel even helpen, maar ik zou zoeken naar de bron. Er zijn al diverse plekken genoemd waar eventuele lekkage kan optreden. 3e remlicht, via de raamrubbers, bovenrand achterraam hardtop, bovenrand voorruit softtop zijn er een paar uit mijn hoofd. Is het niet nat onder je vloermatten?

Als je er niet in zit, welk raam beslaat dan het eerst/meeste?

Link naar reactie

Om eerlijk te zijn heb ik dit probleem ook (ook een Coupé). Met name de voorruit en soms ook het achteraam slaan nogal aan. Het valt op als je de auto wegzet en na een uurtje slaat hij helemaal dicht. Tijdens het rijden is het redelijk snel weg.

Ik dacht dat het aan de kou lag, maar ...

Ik rijd nu wel met de airco uit, maar die is toch al lang droog geblazen, dus dat is het niet. Ik denk eigenlijk dat er niets aan te doen is, naast een een tijdje met de ramen open te rijden en de blower op max :rolleyes:

Link naar reactie

als hij stilstaat slaat hij helemaal niet aan het is juist onder het rijden en niks is er nat of vochtig? misschien nieuw interieur filter? en de arco af laten vullen?

Link naar reactie
En de ruiten aan de binnekant met Rain-X (gele flesje) behandelen?

Rain X doe je op de buitenkant van het raam met een doek inwrijven en er bestond/bestaat ook een versie voor de binnenramen maar kan er nix van vinden op het net,ze hebben wel wax en ruitenwissers en ruitenvloeistof enzo

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in