Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014

Perry Z3

Aanbevolen berichten

Zo van: "volgende maand is er weer een eerste donderdag van de maand en dan valt 'ie zelfs eerder in de maand!"

Hetgeen helemaal niets afdoet aan Jeroens teleurstelling, maar ach - het is wel waar.

Zo is dat. Lekker relativeren. Volgend jaar wordt het weer een keer zomer.

Eet smakelijk lieden.

Link naar reactie

Het was weer gezellig, met z'n zessen, Perry was vergeten te reserveren, dus geen vliegtuigstoelen, maar wel rode wijn, 7up, witte wijn, bier koffie, thee en sambuca, kortom helemaal goed.......

Tot de volgende keer....

Link naar reactie

By the way Perry: het kan zijn dat ik ben vergeten te feliciteren met je verjaardag jongstleden... eh... wanneer was het ook alweer.

Maarja, ik ben dan ook al wat ouder dan jij.

Link naar reactie

Yess, gewoon z3, z4 mensen die de eerste do van de maand een borreltje drinken en wat eten, is meestal errug gezellig, zeuren over Z's, politiek, poezen, banken. Kortom normaal kletsen....

Link naar reactie

ah.. helder. Vanuit geografische ligging heb ik in ieder geval geen excuus om niet te komen. Routenet meldt 17 minuten / 15.6 km. Ik ga dit topic in de gaten houden. Lijkt me leuk om een keer de personen achter de nicks te ontmoeten.

aangepast door Mark77
Link naar reactie

Was zeker gezellig! En Perry: bedankt hè <_<. Zaten we op rieten stoelen :rant: . Maar goed, ooit hoop ik het nog mee te maken. @ Theo: normaal kletsen?????Volgens mij ging het de halve avond over de 's-Gravenhoekseweg, Piet Patat of hoe heet ie ook alweer, ja bij die ene sloot linksaf maar dan eerst nog rechtsaf, nou daaaaar had je vroeger Harry's Hutje, iets verder dan Sjakie's schuurtje, je weet wel, van die familie Blom die vroeger groentenboer was, nou daar ben ik als kind geweest... Dus.... :blink: :blink: niet te volgen allemaal. Verder weinig over banken gehoord volgens mij. We konden gewoon pinnen gelukkig! En dat ene wijntje dat we extra betaald hebben is je van harte gegund! :lol:

Link naar reactie

Ahhhhhh, kan dus ook niet tellen, korsakov dus, die hou je dan mij tegoed, sorryyyyyyyyyy, enne Anne patat ipv Piet patat, ouwe mannen, dus nog een keer sorry, ga wel roken, misschien komt Ruud dan ook van z'n praatstoel afffff, ahhh nu herinner ik het weer Margriet der wijn vergeten, 4 ipv 3

Link naar reactie

Ja joh lekker belangrijk, ik meld het niet om te cashen, gezelligheid boven alles :gathering::drank: ! Volgens mij concurreerde jij toch ook aardig wat die praatstoel betreft :clown: . En ik moet zeggen: ik heb heerlijk gegeten, het stoofpotje was een aangename verrassing!!!

Link naar reactie

Ja qua reeuwijk zijn we aan elkaar gewaagd, dat heb je met die 55 plussers, ehhhh 53 plussers.... het lijkt wel het leugenbankje, maar wederom zeer voor herhaling vatbaar...... :-) :-)

aangepast door pampus
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Wij gaan ook weer een poging wagen. Als er nou verder niemand komt dan kunnen we misschien eindelijk op de pluche stoelen zitten.... :lachen: Ik blijf optimistisch... elke keer is er wel weer een andere reden waarom het niet kan.

Ook even PERRY TIJDIG WAKKER SCHUDDEN zodat hij niet vergeet te reserveren....

Link naar reactie

Wij (Aad & Miranda) zijn er ook bij...helaas Nadia weer geen pluche stoelen...en trouwens ze zitten prima maar staan te ver van de tafel om lekker te kunnen eten.

Het wordt weer extra gezellig zonder Sjonnie.. :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.