Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

want jouw bril zakte van mijn neus af

Oeps..... Dan is morgen de laatste keer..................voorlopig

Link naar reactie

^ hey lullo mijn kop is nog niet zo dik als die van jou hoor :lachen:

Ik ga morgen wel aan een ander tafeltje zitten, er blijft voor een ander gen patatje over, vrees ik

Link naar reactie
  • Administrator

Jongens ik eet helemaal niet zo veel, ga alleen vaak uit eten :blink: ....dat is toch heel wat anders

Link naar reactie

Jeeh...wat een lange tafel dit keer... :clapping:

Gezellig hoor! :guitar: en weer het joekiegehalte opgevoerd... :3:

Link naar reactie

Het was zeker weer erg gezellig. Niet meer geteld maar flinke opkomst.

Wil trouwens degene die (hopelijk onbewust) een Johannetje heeft uitgehaald zich netjes melden bij Roodkapje en zijn/haar Entrecote alsnog afrekenen?

Link naar reactie

... En uiteraard was onbetrouwbare Jeroen te laat... maar ok, toch nog aanwezig.

Buiten dat waren er weinig ongeregeldheden. Ruud even opgevoed op biergebied en verder gezellig bijgekletst met deze en gene, alleen jammer genoeg niet met iedereen kunnen praten. Nu weer even bijkomen...

(Er is iets raars met de lettergrootte aan de hand maar heb geen tijd om daarmee te rommelen)

Link naar reactie

......................zich netjes melden bij Roodkapje en zijn/haar Entrecote alsnog afrekenen?

Ben ik geweest, + 3x water+ 3x pilsje+ 1x capochino.

Link naar reactie

Foei Henk, word je nou ook nog dement, dat je niet meer weet dat je hoort te betalen als je ergens eet en drinkt?? :lol:

Maar, dat moet ik je nageven, wel zo eerlijk om dit zo open op het forum te melden. :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Was een hele leuke ervaring om eens bij de Meet en greet aanwezig te zijn!

Was reuze gezellig en weer wat mensen kunnen spreken , jammer genoeg lang niet iedereen.

Ruud en monique natuurlijk bedankt voor de taxirit :)

Zal jammer genoeg niet heel vaak aanwezig zijn daar het toch een flink ritje was vanuit 't zuiden.

Gr. Roger en Jacqueline

aangepast door Scorpion
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.