Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

Was zeker gezellig!!!

@ Individual: jeetje wat ben jij onbetrouwbaar <_<

@ Marv + vader: leuk om jullie te ontmoeten!

@ Mrs Pampus: leuk om kennis te maken!

@ Ruud: en? Hebben Bonita en ik de dichtwedstrijd gewonnen? :lol:

@ Ivo: Joh ga lekker naar de Porsche etentjes...

Link naar reactie

Onbetrouwbaar? Ik had al meteen aangegeven dat mijn aanwezigheid onzeker was en ik heb al vroeg op de dag aangegeven dat het niet ging lukken. Dus wat nou onbetrouwbaar? :sCo_chinscratch:

@ Marv: zie je wel :lol: (verdorie ik had met iemand moeten wedden dat Jeroen direct op die kast zou springen...)

Link naar reactie

Donderdag 3 januari a.s.!! een mooie gelegenheid voor een nieuwjaars-meet&greet :drank:

Alle gekken verzamelen dan maar... :P

Voor ons alvast 2 stoeltjes...

aangepast door Snaatje
Link naar reactie
  • Administrator

nog niet genoeg buiten de deur gegeten

Nhe volgende week is het di wo (in de Grolsch veste) en do weer raak misschien dat we dan in het weekend maar thuis eten :lachen:

Link naar reactie

Wij komen ook. Moeders komt ook een keertje mee (dus 3 stoeltjes a.u.b)

aangepast door zzztje
Link naar reactie

uhhhhh, wij zullen er niet zijn, heel rot natuurlijk maar vakantie brengt roet in het eten...Iedereen overigens heel prettige feestdagen en op naar de eerste donderdag in februari 2013.....

Link naar reactie
  • Administrator

350.000km beurt?

Hahahaha nee dat nog nèt niet! 310.000 zal ik dan ongeveer op de teller hebben staan. Ik rijd momenteel 100km per dag ipv 20 voorheen, dus t gaat wel sneller nu :)

Link naar reactie
  • Administrator

Hebben ze ook iets anders als soekiejakkie? :unsure:

Zeg Rob, ik zou er bij niemand anders iets van zeggen, maar van jou valt me dit toch een klein beetje tegen :blink::lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.