Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

Helaas, deze ronde moet ik ook overslaan, meestal ben ik wel een vaste gast... :rolleyes: Misschien dat do.6 december gaat lukken.. :cool:

Ik mis de soeki jakkie... :( Eetze straks! :3:

Link naar reactie

Vanuit een koud Dublin smakelijk eten en de 6de hoop ik er wel bij te zijn....

Link naar reactie

Het was weer gezellig! En voor iedereen die denkt dat ie de soekie jakkie heeft gemist: het was meer jakkie dan soekie dus jullie hebben niks gemist. Gemopper alom! Gelukkig was de saté prima ^_^ en het gezelschap ook. Leuk dat Puk er weer eens bij was!

Link naar reactie
:thumbup: als we 6 december maar niet vol zitten van de pepernoten.. :sFun_whistle:
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hois,

Donderdag 6 dec kom ik naar zevenhuizen, samen met mijn ega, voor haar de eerste keer, wie volgen ?

Link naar reactie

Ik ben er komende week niet bij. Ga ook nog een week de zon opzoeken dus kan komende week de reservering ook niet doorgeven. Als het storm gaat lopen met de aanmeldingen dan moet hier maar een vrijwilliger aangewezen worden om te bellen. De gegevens staan in de eerste post. Als het een kleinere groep is kan het ook zonder reservering denk ik.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.