Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

Gaat nog door van de week? ;)

Ja..kunnen we aanschuiven??? :sFun_whistle::unsure: dan wordt het voor mij 2x definitief...

Link naar reactie

Hmmmm...minimale bezetting..dat wordt denk ik geen tafeltje vol, meer twee stoeltjes vol.. dus dan even maar niet. :P

September zou nog kunnen, de 11e gaan we vliegen..dus we houden het in de gaten.. :rolleyes:

Link naar reactie

Perry...ik zie ons naampje nog steeds op de lijst staan, maar ik had in een pm al doorgegeven dat we er vanavond niet bij zijn :sFun_whistle:

Wellicht wel weer in september.. :rolleyes:

Link naar reactie

Hahaha goeie Ruud! En, lekker getourd? Wij wel! Man, het leek wel zomer!!!

Het was heerlijk weer. En we waren er 1 seconde voordat het brute monster de parkeerplaats opreed. Wauw, errug mooi!! Mooie kleuren combi buitenkant-binnenkant. Wat een geluid zeg, jeetje. En veel knopjes en opties! Een paar details: 6,5 speaker per stoel :punk: , knuffelleer op de deuren :lol:, een gleuf voor een 2 euro muntstuk achterop :lachen: , prachtige koplampen met schitterende wimpers, een mooie dikke kont... helemaal leuk!! Foto's volgen. Leuk om Perry en Simone weer eens te zien. En weer een nieuwe belevenis, met zijn 6-en een meeting. Ach zo spreek je iedereen op een avond!! Was weer gezellig!!

Link naar reactie

Foto's!!!!

0208z4jordi.jpg

aankomst, de heren zijn helemaal opgetogen

0208z3z4.jpg

z3 en z4 naast elkaar, we hebben de maten vergeleken, de z4 is iets groter en breder, maar wel even hoog.

0208koplampz4.jpg

prachtige koplamp, een waar kunstwerk ...

Link naar reactie

eeuh ja definitie.....

Is het een separaat verlichtte ring? dus met los lampje? (het is 1 ring per lamp zo te zien)

Zijn die koplampen overigens anders qua opbouw dan de pre-fl?

Nooit zo op gelet, maar het ziet er idd anders uit. De pre fl heeft een soort van stadslampje en in de reflector wat gewelfjes wat het effect moet weergeven, maar dat is -als dat de doelstelling is- een jammerlijk mislukt detail.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.