Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

...... om dit zo open op het forum te melden.

Heb daar nou persoonlijk totaal geen moeite mee.

Wilde gaan betalen, kwam nog in gesprek met wat mensen (die blijkbaar al betaald hadden) en wandelde al pratend met hun de deur uit.

Heeft weinig met leeftijd te maken, heb zo iets, vroeger, al meer meegemaakt.

Link naar reactie
  • Administrator

Dit is m al eens eerder overkomen, ergens hoog boven op een tunnel en volgens mij waren daar weer dezelfde personen bij betrokken deze keer :rolleyes:

Gewoon de volgende keer bij ontbrekende betalingen direct naar Henk opsturen :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Zou de informatie van de laatste 2 postings ook maar even doorspelen naar Prive en de Story voor de rubriek "roddels en achterklap".

Het intelligente lezers publiek aldaar, zal smullen van deze informatie

Link naar reactie
  • Administrator

Ach Henk, zie het maar zo... zonder jouw aanwezigheid waren beide evenementen een stuk minder gezellig! Besides, we kunnen er maar beter hartelijk om lachen en grapjes over maken dan dat er reacties komen van: het was maar een saaie bedoening. :)

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Uhhhhhhhhh,

Wie wil

Wij willen 2 of 3 (dochter moet nog nadenken) leuk en gezellig (reuzen schnitzel !!!)

Link naar reactie
leuk en gezellig (reuzen schnitzel !!!)

Die was me erg goed bevallen! Mijn eerste 'donderdagdiner' smaakte letterlijk en figuurlijk naar meer :)

Helaas: deze ronde sla ik over, maar hopelijk met een goed excuus: met andermans Z3 mag ik een ritje van Europa naar Azië en vice versa doen... :punk:

Link naar reactie

Nu Ruud dat wordt een tafeltje voor vier..... Kom op jongens meisjes zevenhuizen is niet zo ver hoor.....

Link naar reactie

Wij komen ook. Als nou verder niemand zich aanmeldt kan ik eindelijk eens die vliegtuigstoelen uitproberen.... :punk:

Reuzebenieuwd naar de verhalen over de katten, Theo, dus neem vooral ook veel foto's mee!!

Link naar reactie

Gaan we doen, dus vooral geen anderen, ach arme ruud en marijke en fijn vliegtuig stoelen !!!

Link naar reactie

Als jij naar zevenhuizen komt, komen wij naar jullie toch......sneeuw hagel en ellende maar dat is morgen....

Link naar reactie

Jazeker!!! Weer leuk bijgekletst en veel ooohhs en aaaahs bij de kattenfoto's. Gelukkig is het weer goed gekomen na een moeilijke start!! Volop mooie verhalen over van alles. Volgende maand zijn wij er niet bij (ik post nog wel wat foto's van wat wij die week van plan zijn). Was weer zeer gezellig vanavond!! En de pasta met ossenhaas op zich wel lekker, maar toch wel jammer dat ik de overheerlijke aardappelblokjes moest missen... Een volgende keer toch maar weer een ouderwetse lap vlees. Iedereen bedankt voor de leuke avond!!! :clapping::gathering: :gathering: :gathering: :gathering: :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.