Ga naar inhoud

Hoeveel Belgische leden hebben we op het Z3forum?


ERWIN

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Hallo Erwin

ook uit Belgie nml Kluizen deelgemeente Evergem.

Rij ook met Z3 M roadtser ( 340 pk getunde door Heinz) bouwjaar 1997 kleur Zwart met grijs (origineel was hij artic sliver.)Heb Wiesmann hardtop ook voor in de herfst en voorjaar mee te rijden.

Ik kom naar de meeting in Juni .

IMG00039-20120311-1213.jpg

IMG00113-20120509-1906.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Welkom sharky4, je staat er bij, 2 :m: kes, zelfde kleur, zelfde bouwjaar, dit moet lukken, veel plezier verder hier!

Ok Bedankt Erwin.Heb je geen foto van Jouw Z3 M.

De mijne is niet het originele BMW kleur maar zwart van SLK .Mijn vorige was een echte zwarte maar helaas gesneuveld op het slagveld :wacko:

Link naar reactie

Ook een belg!

Uit Temse, sinds kort...

Met een 2,8 van '97. Tis wel een engelse :)

Er is trouwens nog een facelift Z3 in Temse, iemand van dit forum?

Link naar reactie

@ NilsP: welkom op dit forum, je bent de 40e belg die zich bij het lijstje aansluit, had nooit gedacht dat het tot dit aantal zou geraken, groeten, Erwin

@ sharky4: Als je wat foto's wil zien moet je maar eens naar mijn topic zien ERWIN's ///M, groeten, Erwin.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Hallo Eddy, je bent in het lijstje der Belgen opgenomen. Bedankt voor het aanmelden en veel plezier met de wagen en hier! Ik weet niet waar rscl voor staat maar Zeddy gaat ook leuk geweest. :)

aangepast door ERWIN
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hallo Eddy, je bent in het lijstje der Belgen opgenomen. Bedankt voor het aanmelden en veel plezier met de wagen en hier! Ik weet niet waar rscl voor staat maar Zeddy gaat ook leuk geweest. :)

ja inderdaad Zeddy had ook gekund, maar zover was mijn fantasie geraakt :lol:

gr eddy

Link naar reactie
  • 2 weken later...

De meeste Belgen zijn tweetalig. :) Maar ik snap waar je geen wil, de meeste Franstalige Belgen zullen op het Franse Z3/BMW forum zitten denk ik omdat ze makkelijker in het Frans schrijven dan in het Nederlands. Maar ik kan uiteraard verkeerd zijn, alle reacties welkom.

Link naar reactie

Ja maar ik bedoel niet 2 talig ;)

Zelf ben ik 4 talig, maar wat meer 1 dan 4 talig :lol:

Maar mijn indruk is dat het hier vrijwel (uitsluitend?) Vlamingen zijn.

En elke keer als ik door het oostelijke België rij heb ik de indruk dat alle 2 talige Belgen Vlamingen zijn die goed frans kunnen <_<

  • Like 1
Link naar reactie

van de walen zijn er maar heel weinig die Nederlands spreken en dan nog schrijven???

ik denk dat dat maar een heeeel klein groepje is, in Brussel vind je wat 2 taligge walen en dan moeten ze nog Nederlands WILLEN spreken of schrijven

mocht ik mij vergissen, ik zal het wel horen zeker :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.