Ga naar inhoud

Hoeveel Belgische leden hebben we op het Z3forum?


ERWIN

Aanbevolen berichten

Ik zie dat het aantal leden iedere dag groeit, en dat is goed. Maar ik vroeg mij af hoeveel Belgen hier rondhangen op dit forum ten noorden van ons? Ik ben er in ieder geval één van, wil iemand van de admins of mods hier een lijstje aan vast maken zodat we een soort van overzicht krijgen met hoeveel we momenteel zijn? Thx, Erwin.

1: Navigator Hasselt

2: Barteke Leuven Z3 coupé 2.8 Bwj 1999

3: Aljen Minderhout

4: PJ311 Tessenderlo

5: Polowonder nabij Gent Z3 2.8 coupé Bwj 2000

6: dbr Oelegem

7: Jan B Diepenbeek Z3 2.0 Bwj 2000

8: Bigonepassion Bissegem

9: Jonathanz3mcoupe Lier

10: Samke regio Gent-Kortijk

11: VanCamel Antwerpen

12: David Z3 2001 Kortessem

13: Alande Riemst Z3 roadster 1.8 Bwj 1997

14: Ediels Antwerpen

15: KoenC Leuven

16: Johnbeton Haacht

17: Flyingart Melsele

18: bojan Maldegem Z3 1.9 2002

19: TAAF Denderleeuw

20: ACE Genk Z4

21: VLAAMSZ4KE Staden Z4 2.5 BwJ 2003

22: Dj-Fille Dendermonde Z4

23: Zwarte Beemer Oudenaarde Z4 2006 2.5

24: BBB - Oostende

25:Walter schilde Z3

26: sdebruyn Welle(Denderleeuw) Z3 1.8 facelift

27: Dirk59 Kapellen Z3 1.8

28: carregatrap Veldegem Z3 2.8 BwJ 1999

29: freakyfranky Kinrooi Z3 1.8 Bwj 1998

30: muzzy Zottegem Z3 coupé 2.8 Bwj 1998

31: rudidan Zingem Z3 1.9 Bwj 1997

32: Lucien Bornem Z3 2.2 Bwj 2001

33: walterz3 Schilde Z3 2.8 Bwj 1998

34: meca Waals Brabant, Orp. Z3 1.8 Bwj 1997

35: Pascal.Be Hasselt Z3 2.0 Bwj 1999

36: TJ Tom Keerbergen Z3 1.9 Bwj 1996

37: jan.van.gent Oud-Heverlee Z3 1.9 Bwj 1998

38: sharky4 Kluizen Z3 :m: roadster Bwj 1997

39: NilsP Temse Z3 2.8 Bwj 1997

40: rscl Hasselt Z3 1.9 Bwj 2002

41: Ichi Gent Z4 Coupé 3.0SI Bwj 10/2006

42: ZeNnEr Waarschoot Z3 :m: roadster Bwj 1999

43: ERWIN Zonnebeke Z3 m.gif roadster Bwj 1997

aangepast door ERWIN
Link naar reactie

Ik denk niet dat je die data makkelijk kan achterhalen.

Het enige in je profielinfo is de locatie waar je bent, maar dat is een vrij invulbaar gegeven.

Wellicht zit er een optie om op basis van ip adres te kijken vanwaar men inlogt en die te koppelen aan een locatiedatabase, maar echt makkelijk is dat niet volgens mij.

En je ziet dan geen complete info, alleen de ip's die je logt.

Dus gewoon een oproep: als je belg bent post dat dan hier.

En loyaal en verbonden als Belgen zijn (ahum) geven ze daar natuurlijk feilloos gehoor aan :hamer:

Het huidige antwoord is dus: ten minste 2 :thumbup:

Link naar reactie

Ik tel 170 e-mail adressen met '.be' erin. Daarvan zijn er 67 die zich na 1 januari 2010 nog hebben ingemeld.

Dat vertekent wel een beetje natuurlijk, want er zijn vast ook zat Belgische members met een gmail- of live-account; die zie je hierin niet terug. Dus: "minstens 67".

Op IP-adres zou een nauwkeuriger resultaat kunnen geven, maar is véél meer werk.

Link naar reactie

Als ieder Belgisch lid zich hier aanmeld, dan komen we al een heel eind toch? Dan krijgen wij als Belgen ook een soort overzicht van waar alle Z liefhebbers in Belgie rondhangen. Gewoon aanmelden met naam/ woonplaats

ERWIN/ ZONNEBEKE/ WEST-VLAANDEREN

En als dit dan in een lijstje gegoten is bovenaan het topic, kan iedereen zien met hoeveel we zijn en waar we wonen.

Link naar reactie
Dus gewoon een oproep: als je belg bent post dat dan hier.

En loyaal en verbonden als Belgen zijn (ahum) geven ze daar natuurlijk feilloos gehoor aan :thumbup:

:

Dit is net de uitdaging van dit topic, Doen ze het of doen ze het niet, that is the question?

Link naar reactie
Ik tel 170 e-mail adressen met '.be' erin. Daarvan zijn er 67 die zich na 1 januari 2010 nog hebben ingemeld.

Dat vertekent wel een beetje natuurlijk, want er zijn vast ook zat Belgische members met een gmail- of live-account; die zie je hierin niet terug. Dus: "minstens 67".

Op IP-adres zou een nauwkeuriger resultaat kunnen geven, maar is véél meer werk.

Tja, bedankt voor je opzoekingswerk! Als je ziet met hoeveel leden we ondertussen zijn, dan zijn wij Belgen hier als een druppel water op een hete plaat. had er totaal geen idee van. misschien komen in het vervolg de nieuwe Belgische leden hier eens langs om zich kenbaar te maken. Ik voel me zo verdomd alleen! :thumbup:

Link naar reactie

Als iemand onder ons Belgen zich geroepen voelt, mij niet gelaten, maar het hoeft voor mij niet, ik voel me prima hier op dit forum, zolang jullie ons nog dulden. :thumbup:

en wat betreft de administratie:

je kunt je eigen eerste post zelf editen. Hier kun je dus alle medebelgen in 1 lijstje onder elkaar zetten.

Zal mijn best doen, bedankt voor de tip. :hamer:

Link naar reactie
...., zolang jullie ons nog dulden. :thumbup:

Niet zo bescheiden, Julius Caesar had julie al hoog staan, daarna de Guldensporenslag gewonnen en ook nu zijn jullie de de smaakmakers van dit forum :hamer:

Link naar reactie

Tellen nedelanders die in belgie zijn gaan wonen ook mee in deze topic :-)

van ZAANDAM (NL) naar MELSELE Oost Vlaanderen...al 23 jaar een overloper :-) maar nog altijd de nederlandse nationaliteit.

Dus laat dit forum maar als het is, allen tesamen.

Grts

Frank

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.